سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 332
  • بازدید: 33
  • 1403/05/31 - 11:53:22

همزمان با روز جهانی مسجد؛

از از خادمان برتر مساجد خلخال تجلیل شد

از  از خادمان برتر مساجد خلخال تجلیل شد

همزمان با تمام نقاط کشور، 31 مرداد ماه سالروز جهانی مسجد با اجرای ویژه برنامه‌های مختلفی در مسجد مهدیه شهر خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،  همزمان با تمام نقاط کشور، 31 مرداد ماه سالروز جهانی مسجد با اجرای ویژه برنامه‌های مختلفی در مسجد مهدیه شهر خلخال برگزار شد.

در جریان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین اکبرزاده مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال درجمع خبرنگاران و  در سخنانی با تبریک و گرامی‌داشت روز جهانی مسجد از مساجد به عنوان محل بزرگ اجتماع مسلمانان یاد کرد و گفت: برای بررسی ، بیان و حل مشکلات جامعه و همچنین پایگاه‌های فرهنگی مسلمانان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی از ظرفیت های مساجد بهره ببرند.

وی در ادامه گفت: نامگذاری سالروز جهانی مسجد به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و موافقت سازمان همکاری کشورهای اسلامی و به مناسبت سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی در سال ۱۳۴۸ به دست رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

حجت الاسلام اکبرزاده خاطر نشان کرد: از صدر اسلام تا به امروز مساجد به عنوان بزرگترین محل اجتماع مسلمانان برای ارائه مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی بوده و اعضای هیئت امنای مساجد نیز به عنوان خادمین مسجد افتخار خدمت در این اماکن مذهبی را دارند.

همچنین در این مراسم سرهنگ علی شوکتی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز با تبریک و گرامی داشت سالروز جهانی مسجد گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بازوان محکم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در مساجد هستند.

در پایان این مراسم به پاس قدردانی از تلاشگران و خادمین مساجد با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال تجلیل شد.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • از  از خادمان برتر مساجد خلخال تجلیل شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه نه