سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

یک‌شنبه 18 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 1
  • بازدید: 258
  • 1403/02/27 - 04:35:00

همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

استقبال مردم خلخال از پرچم متبرک امام رضا(ع)

همزمان با دهه کرامت و ورود خادمان حرم امام هشتم به شهرخلخال مردم این شهرستان از پرچم متبرک ضریح آن امام همام به گرمی و باشکوه استقبال کردند.

استقبال مردم خلخال از پرچم متبرک امام رضا(ع)
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، اهالی شهرستان خلخال عشق و علاقه خود به امام رضا (ع) را به حد اعلای خود رساندند.
مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت (ع) شهرستان خلخال با استقبال گرم و باشکوه از خادمان حرم قدس رضوی و سردادن نوای دلنشین یا امام رضا(ع) عمق ارادت و دلدادگی خود را به حریم ولایت و حضرت امام رضا (ع) به نمایش گذاشتند.
در اولین قدم ورود پرچم به شهرستان خلخال ، خادمان حرم رضوی پرچم متبرک امام رضا (ع) را به بیمارستان امام خمینی خلخال بردند و بیماران این پرچم متبرک را زیارت کردند .
مدح و بیان فضیلت های امام رضا (ع)، زیارت پرچم متبرک و بوسه بر آن، اشک شوق و عشق، دعای مریضان و خواستار شفا برای آنها از امام رضا از صدها کیلومتر فاصله نشانگر ارادت ویژه مردم به امامان است .
پرچم حضرت امام رضا سپس در دبیرستان دخترانه محدثه مورد استقبال دانش آموزان این مدرسه قرار گرفت و به همین مناسبت مراسمی در نمازخانه مدرسه برگزار شد. 
استقبال از پرچم حضرت امام رضا(ع) در ستاد فرماندهی انتظامی،همچنین زندان خلخال از سایر برنامه‌های امروز مراسم استقلال از پرچم امام هشتم شیعیان در این شهرستان بود.
انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • استقبال مردم خلخال از پرچم متبرک امام رضا(ع)

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده منهای دو