سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 507
  • بازدید: 510
  • 1403/07/30 - 08:15:00

امام جمعه خلخال:

شهادت شهید سنوار پایانی برای اسرائیل است

شهادت شهید سنوار پایانی برای اسرائیل است

امام جمعه خلخال گفت: این شهادت‌ها نویدی به پایان زندگی نکبت‌بار مستکبران جهان به‌ویژه رژیم اشغالگر صهیونیستی است؛

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،  سید جواد یحیی‌زاده فرماندار و سید رضا قدسی امام جمعه شهرستان خلخال در پیام مشترکی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است: 

بسمه الله الرحمن الرحیم 

رژیم نامشروع صهیونیستی در اوج درماندگی خود دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد و راست‌قامتی از جبهه مقاومت اسلامی، شهید والامقام «یحیی سنوار» که خواب از چشمانشان ربوده بود را به شهادت رساند.

شکست رژیم کودک کش صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و این باند تبهکار به زانو درآمده با ارتکاب این گونه اقدامات مذبوحانه، زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم می‌سازد.

شهید سنوار عمر بابرکت خود را با شجاعت و عزمی راسخ و در کنار فرماندهان و مجاهدان بزرگی همچون مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه در خط مقدم مبارزه با اشغالگران صهیونیسم و دفاع از آرمان قدس شریف حضور داشت و در نهایت ناجوانمردانه به دست صهیونیست‌های جنایتکار به شهادت رسید.

این شهادت‌ها نویدی به پایان زندگی نکبت‌بار مستکبران جهان به‌ویژه رژیم اشغالگر صهیونیستی است؛

اینجانبان با عرض تسلیت و تعزیت به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شهادت این مجاهد فی سبیل‌الله را به ملت‌های شجاع و آزاده فلسطین، جنبش حماس و به ویژه به جوانان فداکار و سرافراز مبارز فلسطینی ، سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان جبهه مقاومت را از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • شهادت شهید سنوار پایانی برای اسرائیل است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار به‌اضافه نه