سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 12
  • بازدید: 105
  • 1403/02/28 - 14:07:55

امام جمعه خلخال:

انتقال آب قزل‌اوزن به اردبیل یک دغدغه عمومی است

انتقال آب قزل‌اوزن  به اردبیل یک دغدغه عمومی است

امام جمعه خلخال گفت:‌ برای پیشگیری ازهرگونه سوء استفاده فرصت طلبان از موضوع انتقال آب قزل امزن به اردبیل لازم است که مسئولین استان به صورت شفاف با مردم خلخال دراین خصوص سخن بگویند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال گفت : انتظار از مسئولین استان اردبیل جواب شفاف به مردم خلخال درخصوص چگونگی انتقال آب قزلزن به اردبیل با وجود مخالفت مردم منطقه با این کاراست. 
وی در ادامه اظهار کرد: اگرچنانچه این کاربا احساسات و به دور از در نظر گرفتن حق مردم منطقه صورت گیرد قطعاً عواقب و تبعات اجتماعی وفرهنگی مختلفی را در آینده به دنبال خواهد داشت. 

خطیب جمعه خلخال تاکید کرد: برای پیشگیری ازهرگونه سوء استفاده فرصت طلبان از موضوع انتقال آب قزل امزن به اردبیل لازم است که مسئولین استان به صورت شفاف با مردم خلخال دراین خصوص سخن بگویند.

وی در ادامه به بحث انتقال آب سد کوثر پرداخت و گفت:‌ درحالی که مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر درجنوب استان اردبیل از مشکل بیکاری به شدت رنج می‌برند طرح مسئله اصرار بر انتقال آب سد کوثر و قزل اوزن تبدیل به یک سوال بزرگ برای مردم جنوب استان شده است‌.

حجت الاسلام کریم اسدی گفت: دید مردم منطقه به نظام یک دیده تکریمی توام با اطاعت محض بوده و هرگونه اشتباه از سوی مسئولین این دید را دچار آسیب خواهد کرد.

گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر و یاد و نام شهدای عملیات بیت المقدس، اشاره به اهمیت ازدواج آسان در اسلام برای افزایش جمعیت . تاکید بر صرفه‌جویی درمصرف انرژی و پرهیز از اشرافی‌گری،و درخواست از مسئولین استان برای راه‌اندازی موزه میراث فرهنگی خلخال از دیگر بخش‌های سخنان امام جمعه بود.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • انتقال آب قزل‌اوزن  به اردبیل یک دغدغه عمومی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو منهای نه