سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 97
  • بازدید: 63
  • 1403/03/21 - 19:07:35

امام جمعه خلخال:

نماز جمعه قداست اسلام و افتخار مسلمانان است

نماز جمعه قداست اسلام و افتخار مسلمانان است

امام جمعه خلخال گفت: نماز جمعه قداست اسلام و افتخار مسلمانان است و قطعا این سنگر ولایت و امامت با همراهی مردم سنگر خدمتگزاری به مردم خلخال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به نقل از فارس حجت الاسلام سید رضا قدسی در جمع اعضای ستاد نماز جمعه خلخال اظهار کرد: جذب جوانان به نماز از اولویت‌های ستاد نماز جمعه است و یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری، نهادینه‌سازی اقامه نماز جمعه و نمازهای یومیه درسطح جامعه بوده و این مهم باید با همکاری اعضای ستاد نماز جمعه محقق شود.

وی با ادای احترام به شهدای خدمت و ائمه‌جمعه سابق و علمای خلخال افزود: زحمات فراوانی از سوی ائمه جمعه در شهرستان کشیده شده است و باید این زحمات قدر نهاده شود.

امام جمعه خلخال با اشاره اینکه خدمت در ستاد نماز جمعه همراه با اجر معنوی بوده گفت: ستاد نماز جمعه با جدیت حمایت خواهد شد تا حضور گسترده مردم در این سنگر مردمی ثبت شود. 

وی در ادامه فعالیت‌های شایسته ستاد نماز جمعه به عنوان ارکان فرهنگی شهر خلخال بیان کرد: نماز جمعه قداست اسلام و افتخار مسلمانان است و قطعا این سنگر ولایت و امامت با همراهی مردم سنگر خدمتگزاری به مردم خلخال خواهد بود.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • نماز جمعه قداست اسلام و افتخار مسلمانان است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه منهای دو