سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 96
  • بازدید: 72
  • 1403/03/21 - 06:09:46

امام جمعه خلخال:

نماز جمعه متعلق به جناح و یا گروه خاص سیاسی نیست

نماز جمعه متعلق به جناح و یا گروه خاص سیاسی نیست

امام جمعه خلخال گفت: نماز جمعه متعلق به شخص، گروه ،نهاد و یا جناح سیاسی و اجتماعی خاصی نبوده و نماز جمعه متعلق به همه مردم و از آن آحاد مختلف جامعه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا قدسی در دیدار با  اعضای ستاد نماز جمعه خلخال گفت: وجود حوزه علمیه در این شهرستان به عنوان بزرگترین ظرفیت علمی ، مذهبی و فرهنگی منطقه محسوب و از این ظرفیت باید به صورت شایسته استفاده شود.

حجت الاسلام سید رضا قدسی در نخستین جلسه خود با اعضای ستاد نماز جمعه خلخال افزود: علمای بزرگ و برجسته‌ای در حوزه علمیه خلخال تحصیل کرده و در مناطق مختلف ایران اسلامی و جهان در خدمت مسلمین بوده‌اند.

امام جمعه خلخال با گرامی داشت یاد و نام و خاطره آیت الله یکتایی امام جمعه فقید شهر خلخال و همچنین تجلیل از همه امامان جمعه سابق خصوصاً حجت الاسلام کریم اسدی که ۶ سال عمر خود را وقف خدمت به مردم و احیای فرهنگ نماز جمعه در خلخال کرده اند  اظهار داشت: با تمام وجود برای حل مشکلات مردم شهرستان و توسعه این منطقه تلاش خواهم کرد.

حجت الاسلام قدسی از نماز جمعه به عنوان  جایگاه مذهبی ،فرهنگی و اجتماعی برتر در نظام اسلامی یاد کرد و افزود: نماز جمعه متعلق به شخص، گروه ،نهاد و یا جناح سیاسی و اجتماعی خاصی نبوده و نماز جمعه متعلق به همه مردم و از آن آحاد مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه با آغوش باز هرگونه انتقادهای سازنده را برای اصلاح جامعه پذیرا هستم اظهار داشت: انتظار از اعضای ستاد نماز جمعه خلخال تلاش مضاعف برای جلب نظر نوجوانان و جوانان و حضور گسترده آینده سازان جامعه درصفوف به هم فشرده نماز جمعه است.
امام جمعه خلخال گفت: برای آشنایی با مشکلات مردم شهرستان درهمه مساجد حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • نماز جمعه متعلق به جناح و یا گروه خاص سیاسی نیست

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار منهای سه