سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 86
  • بازدید: 62
  • 1403/03/18 - 14:06:43

امام جمعه خلخال مطرح کرد:

حفظ وحدت و آرامش مهمترین عامل پیشبرد توسعه در خلخال

حفظ وحدت و آرامش مهمترین عامل پیشبرد توسعه در خلخال

امام جمعه خلخال گفت: تمام اقشار مردم و مسئولین باید در طول خدمت خود با حفظ آرامش و وحدت در بین خود هدف اصلی که خدمت به مردم است را پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا قدسی در خطبه های نماز جمعه امروز خطاب به تمام اقشار مردم و مسئولین حفظ وحدت و آرامش برای پیشبرد برنامه های شهرستان را مسئله ای مهم نام برد و گفت: تمام اقشار مردم و مسئولین باید در طول خدمت خود با حفظ آرامش و وحدت در بین خود هدف اصلی که خدمت به مردم است را پیش ببرند.

وی در ادامه به نامه مقام معظم رهبری به جوانان و دانشجویان آمریکایی اشاره کرد و گفت: بینش حکیمانه و اقتدار مقام معظم رهبری در این پیام برای تمام جوامع و سردمداران غربی بسیار عمیق بود به طوری که شخصیت های بزرگ غربی به این نکته اعتراف کردند که رهبر انقلاب جوانان ما را از تمام ما بیشتر میشناسند و این نشان از اقتدار و صلابت مقام معظم رهبری در تمام عرصه جهان است.

امام جمعه شهر خلخال به تکثیر و چاپ این نامه و پخش آن در تمام اقسا نقاط کشور آمریکا و جوامع غربی را یک دستاورد و پیامی بزرگ تلقی کرد و گفت: این نامه یک برنامه عمیقی که رهبر عزیزمان با نگاهی پدرانه خود به جوانان امریکایی ارائه داد و آن ها را به عنوان جریانی پویا در مقابله و مبارزه با استکبار معرفی کرد.

وی به دستاوردهای و افتخارات شهید آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: جایگاه شهید رئیسی بی شک جایگاهی بسیار پر عظمت بوده و باید رئیس جمهور جدید نیز با الگو پذیری از این شهید و شهدای خدمت مسیر خود را با جدیت ادامه دهد.

خطیب نماز جمعه خلخال به روز ۱۹ خرداد که مصادف با روز ازدواج است اشاره کرد و افزود: باید خانواده ها بحث ازدواج را برای جوانان خود آسان کرده و ترس را به خود راه نداده و این را بدانند که با ازدواج بسیاری از مشکلات حل شده و به این قضیه نگاه جدی داشته باشند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • حفظ وحدت و آرامش مهمترین عامل پیشبرد توسعه در خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای یک