سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 8
  • بازدید: 83
  • 1403/02/27 - 14:25:46

همزمان با هفته ملی جمعیت برگزار شد؛

همایش دوچرخه سواری خلخال با حضور پرشور نوجوانان+عکس

همایش دوچرخه سواری خلخال با حضور پرشور نوجوانان+عکس

همایش دوچرخه سواری خلخال با هدف گرامیداشت هفته ملی جمعیت با استقبال پرشور دانش آموزان نوجوان و جوان این شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، پیش از ظهر امروز همایش دوچرخه سواری به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه آموزش و پرورش خلخال و همچنین دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

در جریان این مراسم بیش از 400 نفر از دانش آموزان مدارس خلخال با دوچرخه از مسیر میدان بیمارستان تا مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع)شهر خلخال را رکاب زدند.

در جریان این مراسم اکبر دهقانی نیا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال هدف از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در هفته ملی جمعیت را ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله نقلیه برای انجام امورات مختلف از جمله رفت وآمد تا مسیر مدرسه توسط دانش آموزان و جایگزین شده این وسیله نقیله با خودروهای سواری اعلام کرد.

همچنین در این مراسم سید جواد یحیی‌زاده فرماندار خلخال نیز در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال به توسعه فعالیت های ورزشی به خصوص ورزش‌های همگانی در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: از جمله اولویت‌های کاری فرمانداری در جهت بسط و توسعه فعالیت‌های جسمی مردم و پیشگیری از آسیب چاقی و اضافه وزن آحاد مختلف جامعه است.

در پایان این مراسم به قید قرعه به ۲۷ نفر از دانش‌آموزان شرکت کننده در همایش دوچرخه سواری امروز خلخال جوایز نقدی اهدا و همچنین به همه شرکت کنندگان سیم کارت رایگان از سوی شرکت همراه اول و شرکت مخابرات استان اردبیل اهدا شد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • همایش دوچرخه سواری خلخال با حضور پرشور نوجوانان+عکس

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج منهای شش