سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 75
  • بازدید: 82
  • 1403/03/15 - 07:29:23

در ایام رحلت حضرت امام(ره) گفته شد؛

پیام مشترک فرماندار و امام جمعه خلخال به مناسبت ایام ۱۴ خرداد

پیام مشترک فرماندار و امام جمعه خلخال به مناسبت ایام ۱۴ خرداد

چهاردهم و پانزدهم خردادماه در تاریخ ملت بزرگ ایران با نام و یاد امام خمینی (ره) عجین شده است و این ایام مظهر پیوند عمیق و تاریخی میان امت مسلمان و خداجوی ایران اسلامی با ولایت رهبری امام راحل است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خلخال سید جوادیحیی زاده فرماندار و حجت‌الاسلام والمسلمین کریم اسدی امام جمعه شهرستان خلخال در پیام مشترکی فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبير جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ ،را تسلیت گفتند.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم

 امام خمینی (ره) حقیقت همیشه زنده تاریخ است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)


چهاردهم و پانزدهم خردادماه در تاریخ ملت بزرگ ایران با نام و یاد امام خمینی (ره) عجین شده است و این ایام مظهر پیوند عمیق و تاریخی میان امت مسلمان و خداجوی ایران اسلامی با ولایت رهبری امام راحل است که با هدایت های خود در نهضت اسلامی الهی خویش پایه گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به تعبیر خلف صالحش این انقلاب در هیچ کجای جهان بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست.
امام با عروج ملکوتیش دردی جانکاه بر دل و جان تمام مسلمانان دنیا و بویژه مردم ایران گذاشت که در وصف این ارتحال زبان ها قاصر است زیرا ایشان به عنوان پرچمدار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضتی جاودان را در سطح جهان برقرار کرد.
اینجانبان سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، قافله سالار قیام خونین پانزده خرداد حضرت امام خمینی (ره) را به مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه شهرستان خلخال تسلیت گفته و یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی،شهدای خدمت و شهدای قیام خونین پانزده خرداد را گرامی داشته و به روان پاک آنها درود می فرستیم. 
با آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 کریم اسدی
امام جمعه شهرستان خلخال 
سید جواد یحیی‌زاده 
فرماندار شهرستان خلخال

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • پیام مشترک فرماندار و امام جمعه خلخال به مناسبت ایام ۱۴ خرداد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو به‌اضافه سه