سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 72
  • بازدید: 53
  • 1403/03/14 - 15:28:13

همزمان با روز رحلت حضرت امام خمینی(ره)؛

مراسم گرامیداشت رحلت حضرت امام(ره) در تفرجگاه اندبیل برگزار شد

مراسم گرامیداشت رحلت حضرت امام(ره) در تفرجگاه اندبیل برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و شهدای خدمت در منطقه تفریحی و گردشگری تفرجگاه میر عادل روستای اندبیل و با حضور مردم ولایت مدار و پیرو خط امام شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، مراسم گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و شهدای خدمت در منطقه تفریحی و گردشگری تفرجگاه میر عادل روستای اندبیل و با حضور مردم ولایت مدار و پیرو خط امام شهرستان خلخال برگزار شد.

در جریان این مراسم سرهنگ جواد نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال به اهمیت جایگاه والای حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیتی که دارای مکتب، سیره و روشی بزرگ برای تمام مردم آزادی خواه جهان بوده و برای تمام مستضعفان جهان یک الگوی دینی،سیاسی و اجتماعی است.

وی در ادامه گفتمان حضرت امام و راه‌گشا بودن تمامی فرمایشات گوهربار ایشان را از دیگر ویژگی های بزرگ حضرت امام یاد کرد و گفت: در نامه حضرت امام به گوباچوو صحبت‌های بسیار مهمی است که میتوان از آن درس گرفت و این مختص یک فرد نبوده و به عنوان چراغی راه‌گشا برای تمام دنیا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال ادامه داد: امروزه این وظیفه ما است که این مسیر را با تبعیت از ولایت فقیه و با تمام مشکلات و سختی‌ها ادامه دهیم.

سرهنگ نوروزی در پایان به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات یک آزمون برای تمام مردم کشور بوده و حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده قدرت اراده مردم به تمام جهانیان است.

مدیحه سرایی، برپایی ایستگاه سلامت کنترل فشار خون، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش نذورات از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج شهری حضرت امام خمینی(ره) خلخال و خواهران ام البنین(س)، قرارگاه محله اسلامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اندبیل، پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، هیئت امنای مساجد اندبیل، دهیاری و شورای اسلامی اندبیل و هیئت عاشقان امام حسین(ع) اندبیل برپا شد.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • مراسم گرامیداشت رحلت حضرت امام(ره) در تفرجگاه اندبیل برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه دو