سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 7
  • بازدید: 135
  • 1403/02/27 - 13:54:13

همزمان با روز روابط عمومی مطرح شد؛

پیام رئیس آموزش و پرورش خلخال به مناسبت روز روابط عمومی

پیام رئیس آموزش و پرورش خلخال به مناسبت روز روابط عمومی

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،مستقیم حسینی رئیس آموزش و پرورش منطقه خلخال روز ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی تبریگ گفت و در پیامی این روز را گرامیداشت؛ متن پیام به شرح زیر میباشد:

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت ادارات  در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌ آن‌ها وابسته است.

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها بر کسی پوشیده نیست .

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات ، صاحبان اندیشه و قلم  تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.

مستقیم حسینی کزج
مدیر‌اموزش و پرورش منطقه خلخال

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • پیام رئیس آموزش و پرورش خلخال به مناسبت روز روابط عمومی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وپنج به‌اضافه یک