سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 60
  • بازدید: 44
  • 1403/03/11 - 14:09:06

امام جمعه خلخال:

در توزیع اعتبارات و امکانات عدالت رعایت شود

در توزیع اعتبارات و امکانات عدالت رعایت شود

امام جمعه خلخال خطاب به مسئولین استان اردبیل گفت: در توزیع اعتبارات و امکانات این استان عدالت رعایت، و لازم است که در این‌کارمناطق محروم بیش از سایر مناطق مدنظر قرارگرفته شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به گزارش خبرنگار اجتماعی پابگاه خبری تحلیلی«سلام خلخال»، حجت الاسلام کریم اسدی درخطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با اشاره به تخصیص ۸ هزارو ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار ازمحل فروش اوراق به استان اردبیل افزود: از مجموع این اعتبار تنها ۹۰میلیارد ریال برای ادامه کار عملیات اجرایی پروژه راه اصلی خلخال ،کلور، درام به منجیل تخصیص یافته است.

وی در ادامه گفت: این درحالی است که عدم توجه به اصل توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات در استان موجب شده تا ۶ هزار میلیارد ریال از این اعتبار برای ادامه کار عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل به سرچم تخصیص یابد. 

خطیب نماز جمعه خلخال با گرامی داشت پیشاپیش سالروز رحلت جان گدازبنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی اظهار کرد : زمانی که دین به عنوان افیون توده‌ها در جهان مطرح شده بود، حضرت امام راحل با انقلاب اسلامی حرکتی کرد تا جهان اسلام جان تازه‌ای به خود گرفته و دین به عنوان افتخار بشریت در جهان امروز مطرح شود. 

وی گفت: هرچند دو عامل مهم، یعنی حفظ منافع ملی و منافع اسلامی از عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بود ولی همواره منافع اسلامی در اولویت بود.

امام جمعه خلخال با گرامی داشت سالروز محیط زیست اظهارکرد: از همه مردم انتظار می‌رود در سالم سازی محیط زیست و جلوگیری از آلایندگی محیط زیست پیرامون زندگی خود با تمام توان تلاش کنند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • در توزیع اعتبارات و امکانات عدالت رعایت شود

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه منهای یک