سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 56
  • بازدید: 76
  • 1403/03/09 - 12:15:38

شهردار کلور:

طرح تعریض معابر شهر کلور به جد پیگیری خواهد شد

طرح تعریض معابر شهر کلور به جد پیگیری خواهد شد

شهردار کلور گفت: طرح تعریض و بازگشایی معابر تأثیر به سزایی در کاهش بار ترافیکی محلات دارد و باعث به‌وجودآمدن حس رضایت‌مندی در همشهریان خواهد شد.

 مرتضی مطهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه «سلام خلخال»، به عزم جدی مدیریت شهری جهت تداوم در تکمیل طرح تعریض معابر شهر کلور اشاره کرد و گفت: تعریض و بازگشایی معابر تأثیر به سزایی در کاهش بار ترافیکی محلات دارد و باعث به‌وجودآمدن حس رضایت‌مندی در همشهریان خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در آخرین بازدیدهای میدانی صورت‌گرفته از سطح شهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کلور به همراه مسئول دفتر فنی و عمران شهرداری، ریاست اداره برق بخش شاهرود باهدف بررسی دقیق وضعیت تعریض خیابان حافظ واقع در پشت اداره برق از این محل به‌صورت میدانی بازدید کردند و طبق آخرین دستورالعمل‌ها این طرح با همکاری نهادهای مربوطه و مردم شهر کلور اجرا خواهد شد.

 شهردارکلور با اشاره به اینکه معابر شهری بیش‌ترین فضای شهری را اشغال کرده‌اند و دارای مهم‌ترین کارکرد در تکاپوی شهری هستند، تصریح کرد: معابر، حلقه‌های واسط و رشته‌های ارتباطی بناها و سایر فضاهای شهری هستند اگر موردتوجه قرار گیرند، بیش‌ترین کارکرد را در زندگی شهری داشته و همچنین حیاتی‌ترین نقش‌ها را برای پویایی یک شهر رقم می‌زنند.

وی در پایان افزود: مدیریت شهری کلور عزم راسخ خود را در کمک به بازگشایی و تعریض خیابان‌ها در سال جاری را به کار می‌گیرد و امید است که شهروندان عزیز نیز همکاری لازم را با مجموعه شهرداری داشته باشند.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • طرح تعریض معابر شهر کلور به جد پیگیری خواهد شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک منهای چهار