سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 51
  • بازدید: 61
  • 1403/03/08 - 22:06:38

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل مطرح کرد:

پیشرفت ۶۰ درصدی فاضلاب واحد‌های نهضت ملی مسکن

پیشرفت ۶۰ درصدی فاضلاب واحد‌های نهضت ملی مسکن

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: طول شبکه جمع آوری فاضلاب در این طرح ۷۳۰ متر است و مسیر شبکه تماماً سنگی و سخت است؛ که با وجود تلاش‌ها پروژه با پیشرفت خوبی همراه بوده است.

مسعود خیرجو  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«سلام»، به شرایط شبکه جمع‌آوری فاضلاب در پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع آوری فاضلاب در این طرح ۷۳۰ متر است و مسیر شبکه تماماً سنگی و سخت است.

وی علی رغم عدم تخصیص اعتبار عمرانی در طرح فاضلاب خلخال از بخش اعتبارات نهضت ملی مسکن، شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل بنابر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه این پروژه ملی را از محل منابع داخلی اجرا می‌کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل  یادآور شد: اجرای شبکه فاضلاب نهضت ملی مسکن خلخال اسفندماه سال ۱۴۰۲ از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده بود که این شرکت به محض دریافت ابلاغ و تعامل بین دستگاه ، عملیات اجرایی آن را همزمان شروع کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر سنگی است و تلاش می‌کنیم پروژه در حداقل زمان ممکن تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • پیشرفت ۶۰ درصدی فاضلاب واحد‌های نهضت ملی مسکن

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه هفت