سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 498
  • بازدید: 8
  • 1403/07/27 - 19:44:21

نماینده مردم خلخال و کوثر:

اقدامات مثبتی برای شهرستان خلخال در راه است

اقدامات مثبتی برای شهرستان خلخال در راه است

نماینده مردم خلخال و کوثر گفت: خبرهای خوشی برای این مردم منطقه در راه است و به زودی این خبرها به اطلاع عموم مردم دو شهرستان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، عصر امروز نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در جریان برگزاری جشنواره گردو در شهرکلور گفت :خبرهای خوشی برای این مردم منطقه در راه است و به زودی این خبرها به اطلاع عموم مردم دو شهرستان خواهد رسید.

وی ادامه داد: دستیابی به توسعه در بخش‌های کشاورزی و گردشگری و همچنین حل معضل بیکاری مردم از جمله اهداف بسیار مهم برگزاری چنین جشنواره‌هایی در سطح منطقه‌ای ،استانی و ملی است.

نماینده مردم خلخال و کوثر اظهار داشت تلاش برای برندسازی محصولات کشاورزی شهرستان ازجمله گردوی شاهرود همچنین جایگزینی محصولات کم آب بر مقاوم در مقابل سرما و پربازدهده انتظارکشاورزان از جهاد کشاورزی این شهرستان است.

وی از تلاش برای آسفالت کامل راه گردشگری خلخال به ماسوله در مسیر باقیمانده ۱۲ کیلومتری حوزه استحفاظی گیلان از سوی استان اردبیل خبر داد و گفت: تلاش برای ادامه و تکمیل عملیات پروژه بزرگ گردشگری پل معلق در ازناو خلخال و همچنین تعیین

سرمایه‌گذار برای تفرجگاه اردبیل از جمله تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه اقتصادی و گردشگری شهرستان خلخال است.

در سومین جشنواره گردوی بخش شاهرود خلخال که در شهرکلورو با حضور جمعی از مهمانانی از استان همسایه گیلان، استان اردبیل، و مناطق مختلف شهرستان خلخال برگزار شد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، فرماندار خلخال ،شهردار شهر کلور، رئیس شورای اسلامی این شهر سخنرانی کردند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • اقدامات مثبتی برای شهرستان خلخال در راه است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار منهای ده