سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 496
  • بازدید: 9
  • 1403/07/27 - 19:23:10

امام جمعه خلخال:

سازمان ملل توان ایجاد صلح جهانی ندارد

سازمان ملل توان ایجاد صلح جهانی ندارد

امام جمعه خلخال گفت : سازمان ملل متحد توان لازم را برای ایجاد صلح جهانی و پیشگیری از جنگ بین کشورها در سطح جهان را ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با اشاره به دوم آبان ماه سالروز تاسیس سازمان ملل متحد گفت: واقع شدن این سازمان در کشور محور شرارت آمریکا خود برای همه مردم جهان جای سوال است.

وی اظهار داشت: در حالی که اهداف تاسیس سازمان ملل متحد گسترش روابط دوستانه میان کشورها ، ایجاد صلح پایدار جهانی و تلاش برای رسیدن به همکاری ملت‌ها می‌باشد ولی عملاً این سازمان در خدمت کشورهای استکباری بوده و واقع شدن محل استقرار این سازمان درکشور محور شرارت آمریکا موجب شده تا این سازمان هیچ گونه عمل مثبتی در بحث ایجاد صلح جهانی نداشته باشد.

امام جمعه خلخال با تبریک موفقیت دانش آموزان خلخال در کسب رتبه‌های برتر آزمون سراسری کنکور خواستار برگزای آیین‌های تقدیر و تجلیل از این افراد از سوی مسئولین شهرستان شد.

وی با اشاره به وقوع برخی تخلفات از سوی کارکنان ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی افزود: مسئولین در برخورد و ارائه گزارش تخلفات کارکنان زیر مجموعه خود نباید کوتاهی کنند. انتهای خبر/ج #نمازجمعه_خلخال #نمازجمعه

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • سازمان ملل توان ایجاد صلح جهانی ندارد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار به‌اضافه ده