سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 488
  • بازدید: 28
  • 1403/07/22 - 17:01:57

اخبار کوتاه شهرستان خلخال را بخوانید؛

بازدید فرماندارخلخال از پروژه راهسازی خلخال-ماسوله

بازدید فرماندارخلخال از پروژه راهسازی خلخال-ماسوله

فرماندار شهرستان خلخال به همراه جمعی از مسئولین از پروژه راهسازی شال- ماجولان- ماسوله بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، اخبار کوتاه شهرستان خلخال را از بازدید پروژه راهسازی جاده ماسوله به خلخال تا بازدید از نمایشگاه دائمی صنایع دستی خلخال را در این خبر بخوانید.


بازدید فرماندارخلخال از پروژه راهسازی خلخال-ماسوله

صبح امروز سید جواد یحیی‌زاده به همراه بخشدار بخش‌شاهرود و کارشناس مسئول برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری خلخال از پروژه راهسازی شال- ماجولان- ماسوله بازدید کردند.

گفتنی است این پروژه جز یکی از پروژه‌های راه مواصلاتی جنوب استان اردبیل بوده که در سفر اخیر استاندار اردبیل قول مساعد بر تامین اعتبار و تکمیل این پروژه در سال جاری داده شد.


بازدید از مرکز جامع سلامت هشجین

معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خلخال و کارشناسان فعلی فرمانداری خلخال در هشجین به همراه امام جمعه شهر هشجین  از روند تعمیر و تجهیز مرکز جامع سلامت هشجین، صدور محصول توتون تولیدی هشجین و پروژه قطعه دوم راه هشجین سرچم بازدید کردند.

بخش خورش‌رستم از توابع شهرستان خلخال بوده که ظرفیتی بالا برای احیای فعالیت در حوزه صادرات را دارد.


منطقه بندی شهر خلخال با هدف مدیریت شرایط اضطراری در حوادث وبلایا درحال تدوین است

سيد جوادیحیی زاده فرماندار شهرستان خلخال در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی،فرماندهی عملیات وپاسخ به بحران شهرستان خلخال گفت: به منظور مديريت شرایط بحرانی در حوادث و بلایا طرح منطقه بندی شهر خلخال در حال تدوین بوده و انتظار است ادارات شهرستان در جهت تکمیل اطلاعات مورد نیاز همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: تمامی روسای کار گروه‌های تخصصی میبایستی علاوه بر تشکیل منظم جلسات بصورت فصلی در جهت طرح وبررسی مسائل بصورت کارشناسی اقدام و در جهت کاهش اثرات بلایای طبیعی و پیشگیری از حوادث اقدام کنند.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن شهرستان راهکار مقابله و مدیریت حوادث و بلایا را حفظ آمادگی تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: این آمادگی منوط به برگزاری دوره های آموزشی،و برگزاری مانور در قالب طراحی سناریو میسر می‌گردد. و باید ادارات بر اساس وظایف قانونی اقدام به طراحی سناریو و برگزاری مانور به صورت دوره ای نمایند.


برگزاری نشست کمیته توانبخشی بهزیستی در خلخال

کمیته توانبخشی و تایید پرونده های حائز شرایط دریافت هزینه تحصیلی و کمک هزینه درمان و مناسب سازی برای ولی نعمتان جامعه هدف واحد توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان خلخال با حضور رئیس و کارشناس مسئول واحد مربوطه و مراکز مثبت زندگی در این هفته برگزار شد. در این کمیته مقرر گردید مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی و ۷۰۰ میلبون ریال برای کمک هزینه های درمان و مناسب سازی برای توانبانان تحت حمایت تایید و به حسابشان واریز خواهد شد.

بازدید از گلخانه درحال احداث در روستاي زاويه سادات

صبح امروز فرماندار شهرستان خلخال، معاون عمرانی فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال و کارشناس امور اقتصادی فرمانداری از گلخانه درحال احداث در روستاي زاويه سادات بازدید کردند.

این گلخانه به مساحت 3000 متر مربع با تامین تسهیلات بانکی از طریق جهاد کشاورزی و تسهیلات بانکی در حال اجرا و در مراحل پایانی عملیات است.


بازدید مسئولان شهرستان خلخال از نمایشگاه صنایع دستی خلخال

روز گذشته فرماندار خلخال، جانشین سپاه ناحیه خلخال، بخشدارمرکزی، رئیس اداره کار، رئیس اداره گاز و رئیس اداره میراث فرهنگی  از کارگاه تولید و نمایشگاه صنایع دستی سنتی بفرا برادران شاد بازدید کرده و پیگیر مشکلات این کارآفرینان شدند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • بازدید فرماندارخلخال از پروژه راهسازی خلخال-ماسوله

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش منهای یک