سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 485
  • بازدید: 27
  • 1403/07/21 - 12:53:24

اقدامات نماینده مجلس شورای اسلامی خلخال‌وکوثر را بخوانید؛

دیدار کنعانی با دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت‌‌ودرمان

دیدار کنعانی با دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت‌‌ودرمان

تسریع در اختصاص دستگاه MRI ، تکمیل ساختمان اورژانس خلخال وکوثر، افزایش رشته های دانشکده علوم پزشکی خلخال، احداث ساختمان اداری شبکه و احداث خوابگاه دانشجویی ازجمله مهمترین مسائلی پیگیری شده توسط کنعانی بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، اخبار کوتاه اقدامات اخیر نماینده مجلس شورای اسلامی خلخال و کوثر دکتر وحید کنعانی از دیدار با دکتر ظفر قندی وزیر بهداشت‌ودرمان تا حضور در شورای اداری منطقه خورش‌خلخال را در این خبر بخوانید.



دیدار کنعانی با دکتر ظفر قندی وزیر بهداشت‌ودرمان

وحید کنعانی نماینده مردم شریف شهرستانهای خلخال وکوثر در دیدار با دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت ودرمان مسائل مربوط به این حوزه را پیگیری نمود . 

تسریع در اختصاص دستگاه MRI ، تکمیل ساختمان اورژانس خلخال وکوثر، افزایش رشته های دانشکده علوم پزشکی خلخال، احداث ساختمان اداری شبکه ، احداث خوابگاه دانشجویی ، پانسیون پزشکان خلخال و کوثر ، تجهیزات اتاق عمل بیمارستان کوثر ازجمله مهمترین مسائلی بود که پیگیری شد؛ در ضمن از وزیر بهداشت و درمان جهت بازدید از شهرستان خلخال و کوثر نیز دعوت بعمل آمد. 

برآیند این جلسه به محض حصول نتیجه به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.


دیدار نماینده مردم خلخال و کوثر با وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی

پیگیری در جهت کمک به پل معلق خلخال ، اخذ دستور ۲۰ میلیارد تومانی جهت انجام و تکمیل زیر ساخت آن _ دعوت جهت حضور در خلخال و بازدید از موزه خلخال ، آبگرم گیوی جهت واگذاری به سرمایه گذار و پیست اسکی تله سیژ بیلدیر از جمله اقدامات مهم نماینده مجلس شورای اسلامی خلخال و کوثر در راستای این دیدار بود.



حضور نماینده مردم خلخال و کوثر در جشنواره اتفاق ۴ در اردبیل

در جریان این جشنواره  نماینده مجلس شورای اسلامی  خلخال و کوثر با تجلیل از سمن ها ، سازمان‌های مردم نهاد وغیر دولتی و تاکید بر اهمیت سمن ها ودستاوردها و تجربه های موفق آنان عنوان کرد: سمن ها و سازمانهای غیر دولتی در تقابل با دولت نیستند و میتوانند به دولت درتمام ابعاد کمک کنند.


بازدید از روستای جغناب شهرستان کوثر 

در این دیدار که با حضور مسئولین شهرستانی و مردم شریف این روستا برگزار شد؛ مقرر گردید: در بحث آبرسانی روستا که در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، ظرف یکماه تا ۴۰ روز آینده توسط مدیرکل مربوطه ۱۵ درصد بقیه جهت استفاده مردم اجرایی شود،  پمپاژ آب از رودخانه به سد معیشتی در برنامه مطالعات کارشناسی قرار گیرد تا در آینده ای نزدیک تصمیمات مناسب اتخاذ شود ، در طرح هادی روستا پس از زیرسازی توسط اهالی، سال آینده حدود ۴ تا ۵ هزار متر مربع عملیات آسفالت اجرایی شود، تعریض و بازگشایی و تسطیح راه های روستایی به طرف شویر و کرندق توسط راهداری پیگیری و انجام شود، مشکل سرویس مدارس از روستا به شهر گیوی با تقبل هزینه سرویس توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان برطرف شود.



دیدار نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر از روستای کهل از توابع بخش شاهرودخلخال

در این دیدار که با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های خلخال و کوثر ، فرماندار ، مدیرعامل گاز استان ، مدیرکل راهداری استان، بخشدار و تعدادی از مسئولین بخش شاهرود از روستای کهل انجام شد؛ مقرر گردید موارد زیر تا سال آینده اجرایی شود: مشکل راه روستایی و تعریض جاده روستا با پیگیری فرماندار از طریق راهداری انجام پذیرد و گازرسانی روستای کهل بعد از تعریض راه و از کنارجاده انجام شود.



بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی خلخال و کوثر از پنج روستای دوردست بخش شاهرودخلخال

حضور نماینده مردم شریف شهرستان های خلخال و کوثر و با همراهی مدیر عامل گاز استان ، مدیرکل راهداری استان ، فرماندار خلخال ، بخشدار شاهرود و برخی مسئولين ادارات در بازدید از دورترین روستاهای استان اردبیل که از الکش شروع و در روستاهای چملوگبین ، شیخ علیلر ، کهلدشت و دشت اندر انجام شد.

در این دیدار مقرر گردید مشکلات اساسی این روستاها که شامل : راه ارتباطی از سه راهی طهارمدشت تا سه راهی دشت اندر از طریق راهداری زیرساخت و آسفالت در برنامه سال آتی گنجانده شده و تامین اعتبار گردد.

همچنین در موضوع گازرسانی روستاهای مذکور به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم مقرر شد در ماه‌های پیش رو و پس ازپیگیری های لازم در جهت تامین اعتبار، عملیات اجرایی و کلنگ زنی از سه راهی کهل شروع شود تا روستاهای در مسیر از نعمت گاز برخوردار شوند.



حضور نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در شورای اداری بخش خورش‌رستم خلخال

جلسه شورای اداری بخش خورش رستم با حضور آقای کنعانی نماینده ، مدیران کل استان، فرماندار خلخال ، بخشدار خورش رستم ، مسئولان شهرستانی و اعضای شورای شهر و روستاها برگزار شد.

در جریان این نشست مصوب گردید: پیگیری اعتبارات سد شهید پستی جهت تامین آب شرب روستا، پیگیری زمین چمن هشجین، تامین اعتبار جهت اجرای طرح هادی چند روستا، اختصاص اعتبار در جهت آسفالت جاده چنارلق،مرجین، اختصاص چمن مصنوعی به مدرسه هشجین، پیگیری آب شرب روستاها، اختصاص اعتبار جهت بازگشایی جاده های بین مزارع در سال آتی، پیگیری در جهت احداث دکل و تقویت آنتن موبایل روستاها، حل مشکل زمین جهت احداث مسکن ملی،  شروع عملیات اجرایی فاضلاب شهر هشجین در اسرع وقت، تامین اعتبار آب شرب شمس آباد و روستای اطراف، پیگیری چم منامین وبازدید در برنامه آتی شروع عملیات روکش آسفالت هشجین به برندق، تامین اعتبار پروژه ۱۲ کیلومتری هشجین، پیگیری جدی شهرستان شدن خورش رستم و پیگیری در جهت احداث سد معیشتی برندق جهت تامین آب روستاهای اطراف از جمله این اقدامات بود.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • دیدار کنعانی با دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت‌‌ودرمان

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده به‌اضافه هفت