سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 482
  • بازدید: 18
  • 1403/07/20 - 13:26:37

امام جمعه خلخال :

ترس برای ایران معنی ندارد

ترس برای ایران معنی ندارد

امام جمعه خلخال گفت: ایران اسلامی در اوج قدرت و عظمت بوده و هراس از دشمن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه معنی و مفهومی ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: انتقام نیروهای مسلح مقتدر کشورمان از رژیم منحوس ، کودک کش و غاصب اسرائیل نه تنها دل مردم کشور ما ،بلکه دل تمام مردم جهان را خوشحال کرد. 

وی اظهار داشت: انتقام نیروهای مقتدر سپاه از رژیم غاصب اسرائیل در تاریخ اسلام بی‌سابقه است و این جای افتخار برای مردم مسلمان ایران اسلامی و سایر بلاد اسلامی است.

خطیب جمعه خلخال گفت :نامه تشکر بیش ازسه هزار از علمای اهل سنت به مقام معظم رهبری حاکی از این واقعیت است که همه مسلمین جهان از این انتقام ایران اسلامی بسیار خوشحال و خرسند هستند.

وی افزود: به اعتراف دشمن حمله موشکی ایران اسلامی به اسرائیل بزرگترین نظامی به به اسرائیل بوده و این افتخار بزرگی برای ملت ایران است. 

خطیب جمعه خلخال افزود: اقامه نماز جمعه پس از حمله موشکی به اسرائیل غاصب، به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با شرکت بیش از ۲ میلیون نمازگزار را نشانه اوج قدرت نظام اسلامی و واهمه نداشتن ما از اسرائیل است.

وی با اشاره به کوتاهی برخی از مدیران و کارکنان ادارات در انجام وظایف محوله در دستگاه‌های اجرایی و ادارات خلخال گفت: آنهایی که توان انجام وظایف خود را ندارند بهتر است کار خود را رها واین وظیفه را به افراد توانمند واگذار کنند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • ترس برای ایران معنی ندارد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت به‌اضافه دو