سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 480
  • بازدید: 73
  • 1403/07/19 - 09:54:13

رئیس اداره پست خلخال عنوان کرد:

ارسال بیش‌از ۱۳۰‌هزار مرسوله توسط اداره پست خلخال

ارسال بیش‌از ۱۳۰‌هزار مرسوله توسط اداره پست خلخال

رئیس اداره پست خلخال گفت: در سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار مرسوله توسط ۳۵۸ خودروی نیمه سبک مبادله شده و ۵۴ هزار و ۱۹۶ دریافت مرسوله و خدمات ارائه شده در این اداره به مردم شهرستان خلخال بوده است.

عدالت حبیبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به جایگاه این نهاد خدماتی در زندگی روزمره انسان ها اشاره کار و گفت: سیستم پست به عنوان یکی از قدیمی ترین و مهمترین خدمات ارتباطی در تاریخ بشریت شناخته شده است که توسعه این سیستم برای اطمینان جریان ارتباطی مناسب و قابل اعتماد بین افراد شهرها و کشورها از دوران باستان تا به امروز ادامه داشته است.

وی ادامه داد: روز جهانی پست فرصتی است تا به اهمیت خدمات پستی در ارتباطات و تجارت جهانی توجه شود و به تلاشها و از دستاوردهای کارکنان پست در سرتاسر جهان قدردانی به عمل آید. 

رئیس اداره پست خلخال در ادامه به تعداد کارکنان اداره پست خلخال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اداره پستش شهرستان حلخال با تعداد ۱۰ نفر پرسنل و ۱۷ نمایندگی پست روستایی در شهرستان خلخال در حال ارائه خدمات ب مردم شریف شهرستان خلخال است.

اداره پست خلخال از زمان قاجاریه دایر است

وی به قدمت بالای فعالیت پست در شهرستان خلخال پرداخت و تشریح کرد: فعالیت اداره پست خلخال از زمان قاجاریه شروع شده و این واحد خدماتی با تاسیس در دهه چهل با مرکز مبادله شهرستان میانه تبادل محصولات داشته و در نهایت در سال ۱۳۶۵ هجری شمسی اداره پست خلخال به طوری رسمی در ساختمان فعلی که واقع در میدان معلم شهرستان خلخال است به طور مستقل به فعالیت خود ادامه میدهد.

حبیبی به تعداد خدمات صورت گرفته توسط این نهاد در طول سال گذشته پرداخت و گفت: در طول سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار مرسوله توسط ۳۵۸ خودروی نیمه سبک مبادله شده و ۵۴ هزار و ۱۹۶ دریافت مرسوله و خدمات ارائه شده در این اداره به مردم شهرستان خلخال بوده است. 

ارسال بیش از ۶۸ هزار مرسوله در 6ماه اول سال جاری

وی در ادامه به آمار ۶ ماهه اول امسال پرداخت و افزود: محصولات ارسالی توسط اداره پست خلخال در ۶ ماهه اول سال جاری ۶۸ هزار و ۵۱۴ بوده و ۲۶ هزار و ۶۷۲ مورد سهم محصول دریافتی بوده و خدمات ارائه شده به مردم بوده است.

رئیس اداره پست شهرستان خلخال ضمن ابراز خرسندی به دلیل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در شهرستان خلخال به بیشترین حجم ارسالی و دریافتی نوع نوع محصولات در اداره پست شهرستان خلخال پرداخت و گفت: بیشترین حجم محصولات ارسالی مربوط به کسب و کارهای اینترنتی فعال در این شهرستان که شامل: لباس کفش، وسایل بهداشتی، عسل گردو، بادام زمینی و... است.

۹۰ درصد مرسولات دریافتی در خلخال پوشاک است

حبیبی ادامه داد: سهم مرسولات دریافتی که ۹۰ درصد آن را طیف گسترده‌ای از محصولات پوشاک، خوراکی‌ها و وسایل الکترونیکی و تشکیل می دهد از جمله این موارد است.

حبیبی حضور شرکت های خصوصی خدمات پستی در شهرستان خلخال را بسیار مثبت و تاثیر گذار دانست و افزود: در حال حاضر ۴ شرکت خصوصی در شهرستان خلخال فعالیت می‌کنند که با توجه به حجم بالای دریافت و ارسال مرسولات پستی خدماتی شایانی را به مردم شهرستان خلخال داشته اند.

رئیس اداره پست شهرستان خلخال از تحقق طرح بیمه کالا و محصولات پوستی در کشور بالاخص در شهرستان خلخال خبر داد و افزود: در حال حاضر در سطح کشور و همینطور در شهرستان خلخال برای ارسال محصولات امکان استفاده از بیمه با شرط رعایت اصول بیمه تا ۱ میلیارد ریال وجود دارد. 


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • ارسال بیش‌از ۱۳۰‌هزار مرسوله توسط اداره پست خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو منهای شش