سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 478
  • بازدید: 25
  • 1403/07/18 - 18:25:20

اخبار کوتاه ورزشی خلخال را بخوانید؛

کاراته‌کاران دختر خلخال در مسابقات‌کشوری خوش درخشیدند

تیم کاراته دختران شهرستان خلخال که به نمایندگی از تیم کاراته استان اردبیل در مسابقات کشوری حضور داشت، موفق به کسب رتبه سوم تیمی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، اخبار کوتاه ورزشی خلخال را از قهرمانی کاراته کارهای دختر خلخال تا دیدارهای تیم کشت و صنعت پادیاب خلخال  را در این خبر بخوانید.

کاراته کارهای دختر خلخال در مسابقات کشوری خوش درخشیدند

تیم کاراته دختران شهرستان خلخال که به نمایندگی از تیم کاراته استان اردبیل در مسابقات کشوری حضور داشت، موفق به کسب رتبه سوم تیمی شد.

تیم کاراته دختران خلخال که با 20 ورزشکار در 17امین دوره این مسابقات شرکت کرده بود، موفق به کسب 18 مقام و مقام سوم و کمربند برنز تیمی شد.

این مسابقات با حضور 9 استان و بیش از 400 ورزشکار در ورزشگاه شاهین نارمک برگزار شد. مربیگری تیم خلخال بر عهده فاطمه علی زاده بود.

همایش پیاده روی به مناسبت هفته تکریم سالمندان وروزجهانی قلب در روستای خمس

این همایش پیاده روی روزپنجشنبه ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۳ با همکاری اداره ورزش و جوانان، دانشکده علوم پزشکی و دهیاری محترم روستای خمس برگزار شد

در این مراسم اهمیت مشارکت سالمندان در جامعه وخانواده وشعار"مراقبت از قلب ، مراقبت از زندگی" بادوری از عوامل خطر بیماریهای قلبی وعروقی(کم تحرکی،تغذیه ناسالم ،مصرف الکل ودخانیات)آموزش داده شد.

 آمادگی جسمانی کارکنان فوریت های پزشکی شهرستان خلخال ارزیابی شد 

اولین دوره آزمون آمادگی جسمانی پرسنل اورژانس ۱۱۵ با حضور ریاست محترم اورژانس جناب آقای عباسی و رئیس محترم هئیت پزشکی و ورزشی و با نظارت و مدیریت مسئول محترم آموزش جناب آقای جعفری و با همکاری آقای نوراللهی در سالن ورزشی هلال احمر شهرستان خلخال برگزار گردید.

میزان آمادگی جسمانی کارکنان فوریت های پزشکی با انجام آیتم های مختلف سرعتی و قدرتی مورد سنجش قرار گرفت.

لازم به ذکر است بدلیل شرایط خاص کاری فوریت های پزشکی دارا بودن آمادگی جسمانی مناسب بسیار مهم بوده و در ارتقا کیفیت کاری موثر می باشد.

جشنواره بازیهای بومی محلی روستای بزرگ لرد

به مناسبت روز روستا جشنواره بازیهای بومی محلی در روز پنجشنبه  مورخ ۱۴۰۳/۷/۱۹ در ساعت ۱۰ صبح روستای بزرگ لرد به هیئت ورزشهای بومی محلی، نمایندگی ورزش و جوانان شاهرود، شورای اسلامی و دهیاری روستای لرد برگزار خواهد شد.

دیدار تیم کشت و صنعت پادیاب خلخال از هفته اول تا سوم لیگ دسته دو کشوری

در جریان این این مسابقات تیم کشت و صنعت پادیاب در دیدار اول به مصاف تیم کیا تهران رفته و در هفته دوم میزبان عقاب تهران و در دیدار حساس هفته سوم به مصاف تیم قدرتمند چوکای تالش خوتهن رفت.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • کاراته‌کاران دختر خلخال در مسابقات‌کشوری خوش درخشیدند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج منهای شش