سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 476
  • بازدید: 31
  • 1403/07/18 - 06:00:00

فرماندار خلخال:

دهیاران نهایت همکاری با سرشماران را داشته باشند

دهیاران نهایت همکاری با سرشماران را داشته باشند

فرماندار خلخال گفت: حساسیت و اهمیت سرشماری کشاورزی به قدری بالا است که تمامی دهیاران و مسئولان باید نهایت دقت و همکاری را با افراد آمارگیر داشته باشند و کوچکترین خطا در این حوزه قابل بخشش نیست.

سید جواد یحیی‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به اهمیت اجرای طرح سرشماری کشاورزی در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح نقشی کلیدی در بحث خودکفایی شهرستان داشته و تا چند هفته آینده با حضور ۱۱۲ نفر از کارشناسان آمارگیری در استان اردبیل آغاز خواهد شد.

وی از آغاز شروع ثبت نام سرشماران عمومی کشاورزی خبر داد و گفت: افراد پس از ثبت نام، با آغاز کلاس آموزشی از تاریخ ۲۸ مهرماه به مدت ۶ روز آموزش دیده و از تاریخ ۱۲ آبان ماه به مدت ۴۵ روز عملیات سرشماری ادامه خواهد داشت.

فرماندار خلخال تصریح کرد: این فرآیند آمارگیری، اطلاعات دقیق و داده قوی ای را از فعالیت های کشاورزی در منطقه خلخال به دست آورده و در اختصاص سیاست گذاری کلان در حوزه کشاورزی بالاخص تخصیص بودجه در این حوزه کمک شایانی خواهد کرد.

وی علاوه بر همکاری مثبت و همه جانبه دهیاری ها در اجرای این طرح با سرشماران کشوری تاکید کرد: حساسیت و اهمیت این مسئله به قدری بالا است که تمامی دهیاران و مسئولان باید نهایت دقت و همکاری را با افراد آمارگیر داشته باشند و کوچکترین خطا در این حوزه قابل بخشش نیست.

یحیی‌زاده ضمن تاکید بر مطالعه شرح وظایف دهیاران گفت: مسئولین روستاها دهیاران هستند؛ و تمامی اقدامات باید طبق قانون و وظایفی که برای این افراد قید شده عمل کنند و این افراد باید به طور مستمر وظایف و اختیارات خود را مطالعه کرده و با آن آشنا باشند.

وی ورود به موقع دهیاران و افراد روستا را در جهت کنترل امنیت بسیار مهم دانست و افزود: همکاری دهیاران و افراد روستا در کنترل و پیشگیری اتفاقات با ماموران انتظامی و نظامی کمک شایانی را در افزایش امنیت پایدار روستا ها به دنبال دارد.

فرماندار خلخال ضمن درخواست در خصوص نصب دوربین های امنیتی در ورودی و خروجی روستاها افزود: انتظاری که میرود این است دهیاران زحمت‌کش اهتمام ویژه ای جهت نصب دوربین های مدار بسته در ورودی و خروجی شهرها داشته باشند تا با این امر پیشگیری چشمگیری در بروز اتفاقات امنیتی صورت گیرد.

رئیس شورای اداری خلخال در پایان با تاکید جدی بر عدم اسکان و اشتغال اتباع بالاخص اتباع افغانی در شهرستان خلخال افزود: تمامی دهیاران و مسئولان شهرستانی باید با تمام هوشیاری از ورود این افراد به روستاها جلوگیری کرده و با مشاهده این افراد سریعا گزارشات لازم را به نهادهای امنیتی و نظامی بدهند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • دهیاران نهایت همکاری با سرشماران را داشته باشند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه شش