سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 474
  • بازدید: 21
  • 1403/07/17 - 13:43:27

با هدف پایش آسیب های اجتماعی و فرهنگی؛

نشست کارگروه اجتماعی‌و‌فرهنگی در فرمانداری خلخال تشکیل شد

نشست کارگروه اجتماعی‌و‌فرهنگی در فرمانداری خلخال تشکیل شد

نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی با موضوع تحکیم بنیان خانواده در فرمانداری خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی با موضوع تحکیم بنیان خانواده در فرمانداری خلخال برگزار شد.

در جریان این مراسم عباس عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خلخال به موضوع افزایش سطح طلاق در جامعه و عوامل موثر در آن پرداخت و گفت: اطلاعات ارائه شده توسط اداره ثبت احوال نشان می‌دهد که تعداد پرونده‌های ثبت طلاق نسبت به سال گذشته کاهش چشم گیری داشته که این موضوع نشان از تلاش‌ها و اقدامات موفق در جهت کاهش شاخص‌های طلاق در جامعه دارد.

وی اظهار کرد: طبق آخرین پایش پرونده‌های اداره بهزیستی خلخال، عواملی همچون اعتیاد، عدم تفاهم اخلاقی، دخالت خانواده و موارد دیگر می‌توانند به شدت تأثیرگذار بر روابط خانوادگی و منجر به وقوع طلاق شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خلخال افزود: تقویت بنیان خانواده به عنوان پایه اصلی جامعه و تأکید بر پیشگیری از عوامل منفی مانند اعتیاد و عدم تفاهم اخلاقی به‌عنوان اولویت‌های  این کارگروه بوده تا بتوان از طریق اصلاح و تقویت روابط خانوادگی، به ثبات و همبستگی بیشتر در جامعه دست یابیم.

در این راستا، اعضای کارگروه در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و به اهمیت اصلاحی‌های لازم در ساختار خانواده و نقش تربیتی آن پرداختند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • نشست کارگروه اجتماعی‌و‌فرهنگی در فرمانداری خلخال تشکیل شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت به‌اضافه سه