سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 473
  • بازدید: 37
  • 1403/07/17 - 13:32:09

همزمان با ایام هفته نیروی انتظامی برگزار شد؛

دیدار بسیج اساتید با فرماندهی انتظامی خلخال

دیدار بسیج اساتید با فرماندهی انتظامی خلخال

به مناسبت هفته فراجا، کانون های بسیج اساتید دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی خلخال در یک برنامه مشترک با فرمانده و کادر خدوم نیروی انتظامی شهرستان خلخال دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز به مناسبت هفته فراجا، کانون های بسیج اساتید دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی خلخال در یک برنامه مشترک به همراه روسا، مسئولان کانون بسیج اساتید، حوزه بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان با فرمانده و کادر خدوم نیروی انتظامی شهرستان خلخال دیدار کردند.


در جریان این مراسم سرهنگ سیّد عبّاس موسوی فرمانده نیروی انتظامی خلخال در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال ضمن تقدیر از حضور دانشگاهیان در نیروی انتظامی خلخال گفت: اهمیّت و پرداخت دانشگاهها به مسائل جوانان و ارائه کار علمی- پژوهشی در حوزه آسیب‌های اجتماعی بویژه موادّ مخدّر که متاسّفانه هر ساله سنّ آلودگی به انواع مخدّرهای صنعتی سیر نزولی پیدا می کند باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در این دیدار روسای دانشگاه ها و اعضای حاضر در جلسه هر کدام به صورت جداگانه ضمن تبریک این هفته و قدردانی از زحمات طاقت فرسای کادر زحمتکش این نیرو، بر هم افزایی، هم اندیشی، اجرای برنامه های علمی مشترک با دانشگاه ها، استفاده از اساتید در تخصّص های علمی- پژوهشی مختلف در توانمندسازی نیروی انتظامی و تعمیق و گسترش روابط متقابل تاکید کردند.

نگرانی والدین و آحاد جامعه در پی وجود آسیب های اجتماعی، نبود نقشه راه کافی و مشکل مادّه ۱۵ و ۱۶ کمپ های اعتیاد در خلخال از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار صمیمی بود.

در پایان این مراسم به رسم یادبود از زحمات نیروی انتظامی خلخال سرهنگ سید عباس موسوی تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • دیدار بسیج اساتید با فرماندهی انتظامی خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار منهای هشت