سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 472
  • بازدید: 25
  • 1403/07/17 - 08:58:38

مدیرعامل نمایندگی سایپا در خلخال عنوان کرد:

تحویل خودروی وارداتی چانگان در نمایندگی‌سایپا خلخال

تحویل خودروی وارداتی چانگان در نمایندگی‌سایپا خلخال

مدیر عامل نمایندگی سایپا خلخال گفت: تعدادی از خودروهای چانگان، شماره‌گذاری شده و افرادی که برای این محصول ثبت نام کرده بودند، خودورو آنها تحویل داده خواهد شد.

ارشاسب قلی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، از آغاز تحویل خودروی وارداتی «چانگان» توسط نمایندگی سایپا خلخال خبر داد و گفت: خودرو‌های چانگان نخستین محصولات وارداتی به بازار ایران در دور جدید واردات خودرو به شمار می رود که تعدادی از خودروهای چانگان، شماره‌گذاری شده و افرادی که برای این محصول ثبت نام کرده بودند، خودورو آنها تحویل داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: اولین مرحله فراخوان از ثبت نام کنندگان این خودرو که در مرحله اول فروش یکپارچه خودروهای وارداتی شرکت کرده بودند از طریق گروه خودروسازی سایپا به مشتریان تحویل گردید.

عضو هیئت مدیره شرکت فن آوران آوای الماس خلخال افزود: رسما تحویل این مدل خودرو به مشتریان در نمایندگی سایپا خلخال آغاز شده و همچنین در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

قلی پور به علاقمندان ثبت نام این خودرو وارداتی تاکید کرد: متقاضی ابتدا باید در سامانه یکپارچه خودرو مراحل ثبت نام اولیه خود را انجام دهد. سپس با دریافت پیامک از سوی گروه خودروسازی سایپا، نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

وی افزود: برای اطلاع از آخرین اخبار چانگان در ایران و همچنین جهت مشاهده شرایط فروش فوری چانگان و پیش فروش چانگان می توانند به نمایندگی سایپا خلخال مراجعه کنند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • تحویل خودروی وارداتی چانگان در نمایندگی‌سایپا خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده منهای ده