سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 469
  • بازدید: 19
  • 1403/07/14 - 12:34:46

پیام تبریک فرمانده سپاه خلخال به مناسبت هفته فراجا؛

آرامش و امنیت کشور مرهون نیروی انتظامی است

آرامش و امنیت کشور مرهون نیروی انتظامی است

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: بخش عمده‌ای از آرامش و امنیت حاکم در کشور عزیزمان مرهون تلاش، کارآمدی، روزآمدی و اخلاص زحمتکشان فرماندهی انتظامی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،  سرهنگ جواد نوروزی با صدور پیامی هفته فراجا را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ

بی‌تردید بازوان قدرتمند، ایمان و روحیه معنوی جوانان مومن و متعهد پلیس، تداعی‌کننده روحیه سرشار از خلوص و صفای بسیجیان مخلص و بی‌ادعاست و این انسجام و همبستگی مثال‌زدنی خود نمونه‌ای از اتحاد ملی است که این مهم به برکت فرهنگ عاشورایی و غیرت علوی تحقق یافته است.

بخش عمده‌ای از آرامش و امنیت حاکم در کشور عزیزمان مرهون تلاش، کارآمدی، روزآمدی و اخلاص زحمتکشان فرماندهی انتظامی است که با تکیه بر نیروی انسانی فعال و توانمند و انقلابی توانسته‌اند مقتدرانه در مقابله با اخلالگران نظم و امنیت در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فضای رسانه‌ای و دیجیتال و همچنین برخورد قاطع با اشرار و قاچاقچیان انجام وظیفه نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته فراجا به برادر عزیزم سرهنگ سید هادی موسوی فرمانده انتظامی شهرستان خلخال، یکایک همسنگران و همکاران گرامی شان، خانواده های معظم شهدای انتظامی تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن خداقوت، موفقیت روزافزون پرسنل فراجا را از خداوند متعال خواستارم.

و من الله توفیق
انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • آرامش و امنیت کشور مرهون نیروی انتظامی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک منهای دو