سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 467
  • بازدید: 17
  • 1403/07/13 - 19:50:59

امام جمعه خلخال:

سپاه پاسداران قلب مومنان را شاد کرد

سپاه پاسداران قلب مومنان را شاد کرد

امام جمعه خلخال گفت : عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه سپاه پاسداران قلب تمام مومنین جهان را خوشحال کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، ظهر امروز حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تبریک موفقیت سپاه پاسداران در عملیات شلیک ۲۰۰ موشک به قلب رژیم اسرائیل غاصب و صهیونیستی افزود: عملیات غرورآفرین دلاورمردان سپاه و در خونخواهی سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت . علاوه بر دل مردم ایران اسلامی دل بسیاری از مومنین جهان را خوشحال کرد. 

خطیب جمعه خلخال گفت: این عملیات از قدرت نظامی بسیار بالای سپاه مقتدرحکایت داشته و هرگز اسرائیل جرات جواب دادن به آن را پیدا نخواهد کرد.

وی گفت :نیروی دفاعی بسیار قدرتمند کشورهمواره مانع از نگاه چپ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نظام و ایران است..

حجت الاسلام قدسی با اشاره به اقامه نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر کبیرو فرزانه انقلاب اسلامی اظهار داشت: این امر نشانگر عظمت و قدرت ایران اسلامی در منطقه و پس از انجام عملیات پیروزمندانه موشکی به قلب رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس است.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک و گرامیداشت هفته فراجا اظهارداشت: امنیت یکی از عوامل مهم آرامش جامعه است که به برکت جانفشانی و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی کشور تحقق یافته است.

خطیب جمعه خلخال اظهار کرد: پس از گذشت سال‌ها از ۸ سال دفاع مقدس و رویارویی مستقیم نظامی با دشمن مامورین جان برکت فراجا همچنان در جنگ با برهم زنندگان امنیت و آرامش کشور بوده و درب شهادت به صورت همیشه و مستمر برروی آنها باز است.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • سپاه پاسداران قلب مومنان را شاد کرد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه نه