سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 463
  • بازدید: 79
  • 1403/07/12 - 22:07:42

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد:

یک ایران، یک قدرت در دنیا

یک ایران، یک قدرت در دنیا

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شجره طیبه مقاومت هر روز قدرتمند تر از گذشته بوده و در این مسیر تا نابودی کامل مستکبران پابرجاست و هدف یک ایران، یک قدرت در دنیا است.

سرهنگ جهانبخش عطایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله به جایگاه بالای این شهید و اتفاقات در پی آن اشاره کرد و گفت: شهادت سید حسن نصرالله تهدیدی بزرگ برای استکبار بوده و رژیم منحوس اسرائیل با این اقدام بیشتر از گذشته قدم در نابودی خود برداشته است.

وی اتفاق بزرگ وعده صادق ۲ را یوم الله بزرگ در سطح جهان نام برد و گفت: اتقاق بزرگ و انتقام سختی که ایران در پی شهادت فرماندهان بزرگ مقاومت گرفت با تمام قدرت نسبت به گذشته در حال ادامه است.

فرمانده هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: شجره طیبه مقاومت هر روز قدرتمند تر از گذشته بوده و در این مسیر تا نابودی کامل مستکبران پابرجاست.

وی جایگاه جهاد تبیین و بیان آن برای نسل جوان و تمامی مردم را بسیار پر اهمیت دانست و افزود: امروزه بزرگترین نیاز جامعه جهاد تبیین است؛ امروزه اگر مطالبی در فضای مجازی بر خلاف واقعیت ها منتشر میشود همگی به علت عدم شناخت درست و ورود نادرست در بحث آگاه سازی جامعه است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و ارائه نسخه قدرتمند ایران در فضای مجازی و دیگر بستر ها تاکید و افزود: جهاد تبیین، دفاع مقدس به مصادق امروزی بوده و تبیین جایگاه توان نظامی نیروهای ارتش و سپاه پاسداران بیشتز از گذشته باید برای مردم بازگو شود.

سرهنگ عطایی جنگ امروز را جنگ میان اراده ها دانست و افزود: امروزه صنعت موشکی ایران کاری نو و خارق العاده در تمام سطح جهان بوده و این دستاورد بزرگ بی شک در سایه ایمان و توسل به ائمه اطهار است.

وی خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان ایران بدانند که ۱۰۴ نقطه در تمام طولی مرزی ایران آماده مقابله با هر تهدیدی بر علیه ایران بوده و کوچکترین اقدام مساوی با نابودی آمریکا و هم پیمانان آنان است.

وی افزود: ما نشان دادیم که جنگ طلب نیستیم اما بر سر منافع خود یعنی حفظ تمامیت ارضی خود با هیچ کشوری تعارفی نداریم.

فرمانده هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان خلخال اقدامات خصمانه اسرائیل را جنگی ایدئولوژیک جهت نسل کشی انسان ها تلقی کرد و افزود: این اقدامات رژیم سفاک اسرائیل خلاف قوانین بین المللی و انسانی بوده، اما کشور ایران با عملیات موشکی خود و هدف قرار دادن پایگاه های نظامی نشان داد با تهدیدات مقابله کرد و این اقدام اقدامی در جهت نمایش قدرت در تمام جهان است.

وی شکست اسرائیل را در پی حمله موشکی ایران بسیار وسیع دانست و افزود: اسرائیل در پی حمله ایران از دو جهت دچار شکست شد؛ شکست اول بحث ناتوانی گنبدآهنین در پی رهگیری موشک ها و شکست دوم نیز حمله سایبری بزرگ و ایجاد اختلال در سامانه موشکی و دیگران زیرساخت های بزرگ بود.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • یک ایران، یک قدرت در دنیا

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه هفت