سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 461
  • بازدید: 22
  • 1403/07/12 - 11:40:49

فرماندار خلخال:

مطالبات ایثارگران شهرستان خلخال باید تحقق یابد

مطالبات ایثارگران شهرستان خلخال باید تحقق یابد

فرماندار خلخال ضمن تاکید بر برگزاری منظم نشست با ایثارگران گفت: جلسات بررسی مشکلات در تمامی حوزه ها بالاخص مشکلات درمانی این عزیزان باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز جلسه شورای مشورتی ایثارگران با حضور فرماندار خلخال، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولین ذی‌ربط برگزار شد.

در جریان این مراسم سید جواد یحیی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال به تحقق اهدای زمین جهت ساخت مسکن به ایثارگران شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در شهرستان خلخال زمین هایی با قابلیت ساخت مسکن در اختیار دولت نبوده و تعدادی محدود زمین در تملک افراد شخصی است؛ که در آخرین جلسات صورت گرفته با استانداری اردبیل این جریان به طور مستمر در حال پیگیری است.

وی توسعه بافت شهری و گسترش شهرک ها در خلخال را امری مهم در سال های آتی دانست و افزود: الحاق زمین به ایثارگران با تشکیل جلسات مستمر با شهرداری خلخال و انجام رایزنی با افراد دارای زمین های شخصی قابل تحقق بوده و این امر باید به طور مستمر پیگیری شود.

فرماندار خلخال در ادامه به احداث ساختمان شهدای گمنام پرداخت و افزود: تامین اعتبارات مالی جهت احداث ساختمان شهدای گمنام به تنهایی توسط یک نهاد دولتی قابل اجرا نبوده و باید تامین اعتبارات توسط دیگر نهادها نیز صورت گیرد.

وی ضمن تاکید بر برگزاری منظم  نشست با ایثارگران گفت: جلسات بررسی مشکلات در تمامی حوزه ها بالاخص مشکلات درمانی این عزیزان باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

همچنین فرزاد اصلانی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال در گفتگو با خبرنگار سلام خلخال از ثبت قرار داد با مرکز درمانی شفای خلخال و همچنین بیمارستان خلخال خبر داد و افزود: افزون بر اخد قرار داد با مراکز درمانی، با برگزاری جلسات در استان اردبیل تعداد داروخانه های تحت پوشش و تامین دارو برای این این عزیزان نیز در حال افزایش است.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • مطالبات ایثارگران شهرستان خلخال باید تحقق یابد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده منهای یک