سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 455
  • بازدید: 89
  • 1403/07/10 - 12:43:58

فرماندار خلخال مطرح کرد:

حضور سرمایه‌گذاران، کلید حل مشکلات گردشگری در خلخال

حضور سرمایه‌گذاران، کلید حل مشکلات گردشگری در خلخال

فرماندار خلخال گفت: تلاش برای احیای گردشگری در شهرستان خلخال نیازمند حضور سرمایه‌گذاران در این حوزه است که تلاش برای اخذ قرارداد و تعیین سرمایه‌گذاران در این حوزه در دست اقدام است.

 سید جواد یحیی‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به ظرفیت بالای گردشگری در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: شهرستان خلخال در استان اردبیل با توجه با داشتن ظرفیت‌های بالای گردشگری چه در منطقه‌ی شهر خلخال و چه در روستاهای این شهرستان و همچنین با توجه با داشتن هوای کوهستانی و متعادل در فصول بهار و تابستان این شهرستان را به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری تبدیل کرده است.

وی بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌های گردشگری خلخال را یکی از عوامل مهم در توسعه رونق گردشگری شهرستان خلخال نام برد و گفت: تلاش برای احیای گردشگری در شهرستان خلخال نیازمند حضور سرمایه‌گذاران در این حوزه است که تلاش برای اخذ قرارداد و تعیین سرمایه‌گذاران در این حوزه در دست اقدام است.

رئیس شورای اداری خلخال همچنین از آماده‌سازی طرح جامع منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال خبر داد و گفت: با آماده‌شدن و اجرای این طرح متولی جدید مدیریت منطقه مشخص و زمینه ارائه خدمات مناسب و بهینه گردشگری به گردشگران اصناف فراهم خواهد شد.

وی افزود: اقدامات انجام‌گرفته برای نصب دکل بی تی اس نسل چهار جهت پوشش آنتن‌دهی منطقه گردشگری ازناو که جز مهم‌ترین نیازهای این منطقه است در دست اقدام است.

فرماندار خلخال خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته و با بهره‌برداری از پروژه‌های ساخت اقامتگاه‌های رسمی مسافر در مناطق مختلف خلخال مجموع اقامتگاه‌های رسمی مسافر در این شهرستان به ۱۱ هتل با ظرفیت ۵۰۴ تخت و ۱۰۵ اتاق افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون چندین واحد اقامتگاه رسمی همچون ساخت هتل‌ از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در مناطق مختلف خلخال در حال احداث است، افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها مجموع در این شهرستان تا سال آینده به دوبرابر افزایش می‌یابد.

یحیی‌زاده افزود: ۵۰ درصد از روستاهای هدف گردشگری استان اردبیل در شهرستان خلخال واقع شده و به‌زودی نام چهار روستای هدف گردشگری جدید به جمع روستاهای هدف گردشگری این شهرستان اضافه خواهد شد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • حضور سرمایه‌گذاران، کلید حل مشکلات گردشگری در خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست منهای پنج