سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 437
  • بازدید: 19
  • 1403/07/06 - 14:30:09

امام جمعه موقت خلخال:

بی‌شک پیروزی از آن حزب‌الله لبنان است

بی‌شک پیروزی از آن حزب‌الله لبنان است

امام جمعه موقت خلخال گفت: این کلام خدا است که فان حزب الله هم الغالبون که بی شک پیروزی از آن مردم لبنان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی سلام خلخال ظهر امروز حجت ااسلام و المسلمین محمدزاهد گارداشپور در خطبه دوم نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: این عزت و اقتدار و توانمندی هایی که کشور ایران در طول بیش از ۴۰ سال انقلاب اسلامی کسب کرده است؛ نشان از فداکاری‌ها و رشادت های شهدا بوده است.

وی در ادامه گفت: جوانان با گذشتن از جان خود افتخارات و پیروزی هایی را به دست آوردند تا امروزه به این جایگاه بزرگ رسیده ایم. 

امام جمعه موقت شهرستان خلخال در ادامه به هفتمین روز از مهرماه که به روز آتشنشانی به اقدامات ایمنی نام گذاری شده است اشاره کرد و گفت: باید از این افراد با تمام سختی ها و دشواری های که دارند، نهاد تقدیر به عمل آید؛ آتشنانان با گذشت از جان خود افتخارات زیادی را در در عرصه های حساس بالاخص در جریان آتش سوزی ساختمان پلاسکو به دست آورده اند.

وی در ادامه به روز گرامیداشت مولوی این شاعر گرانقدر و بهره بری از آن در جهت روشنفکری و هدایت جوانان اشاره کرد و گفت: این شاعر گرانقدر ایرانی آثار زیادی را به ارمغان آورده که مثنوی معنوی از مهترین آن است؛ قشر جوان و دانشگاهی باید بیشتر از گذشته آثار این شاعر بزرگ را مطالعه کرده و از آن بهره ببرند. 

خطیب جمعه خلخال به مهمترین مسئله روز جهان که بحث حمله اسرائیل به مردم لبنان و غزه است پرداخت و افزود: اسرائیل کودک کوش با کمال بی‌شرمی حمله به غیرنظامیان و مردم بی دفاع لبنان و غزه را مهمترین هدف خود قرار داده و با نسل کشی در غزه بیش تر از گذشته در جهان منفور تر شده است. 

وی جنگ رژیم منحوس اسرائیل با غزه را خارج از کارزار ادبیات جنگی تلقی کرد و گفت: اسرائیل کارزار ادبیات خاصی در جنگ ندارد؛ در تمام دنیا جنگ میان افراد نظامی است و مردم آن کشور به دور از جنگ خواهند بود که این اصل توسط اسرائیل به زیر پا گذاشته شده است. 

حجت الاسلام گارداشپور در ادامه تشریح کرد: تاسف برای این است که در دنیای اسلام و در کشورهای اسلامی آنگونه انسجام که باید به وجود آید نیامده و با وجود کشورهای عربی در کمال وقاهت و خاموشی و با اینکه همنژاد و هم‌زبان آنها هستند سکوت کرده اند. 

خطیب جمعه خلخال در ادامه به کلام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود جمعیت مسلمانان در جهان را بیش از دو میلیارد تلقی کرد اما تحقق کلمه امت اسلامی زمانی به وجود می آید که این انسجام و اقتدار به وجود آید و در مقابل دشمنان ایستادگی شود. 

وی روسیاهی اسرائیل در تمام جهان از دستاوردهای مهم جهان اسلام با توجه به این اتفاقات تلخ دانست و افزود: در کنار تمام ویرانی ها که بیش از ۵۰ درصد چه در صورت جانی و چه به صورت مالی بوجود آمده است این است که دنیا بر علیه اسرائیل است و تمام کشورهای خارجی چه در اروپا و آمریکا یکسدر بر علیه اسرائیل و استکبار است به این قدم ها امیدبخش است. 

امام جمعه موقت خلخال در پایان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری بر اینکه پیروزی از آن نیروهای حزب الله است، تصریح کرد : این کلام خدا است که فان حزب الله هم الغالبون که بی شک پیروزی از آن مردم لبنان است.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • بی‌شک پیروزی از آن حزب‌الله لبنان است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده منهای چهار