سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 430
  • بازدید: 31
  • 1403/07/05 - 11:53:03

کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین الملل اهل خلخال:

آمریکا، بازیگر نقش اول اقدامات‌تروریسی در لبنان

آمریکا، بازیگر نقش اول اقدامات‌تروریسی در لبنان

کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین الملل اهل خلخال: شریک قلمدادکردن آمریکا در جنایات اسرائیل خواسته آمریکا و اعراب متساهل است ما باید آمریکا را بازیکن نقش اول و اسرائیل را مهره و مجری دستورات او تبلیغ کنیم.

سید قدیر غنی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،  به حوادث تروریستی در لبنان که از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا به وقوع پیوسته است را مرحله‌ای بالاتر از استیصال این رژیم منحوس دانست و گفت: این درست نیست که بگوییم این اقدامات از سر استیصال است؛ بلکه از روی درنده‌خویی و ذات جنایت‌پیشگی اوست اگر بگوییم از روی استیصال است او از جنایت‌ها تبرئه می‌کنیم.

 وی ادامه داد: جهت ایجاد جنگ روانی باید استیصال رژیم را بلد کنیم و تمام قیاس‌ها و نوشته‌ها را با گزینه استیصال تطبیق دهیم؛ مثلاً نمی‌شود بمباران او را بزرگ جلوه دهیم درعین‌حال بگوییم در استیصال است. انفجار پیجرها را نمی‌توان از سر استیصال نامید، بلکه این اقدامات از روی ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی و برهم‌خوردن معادلات قدرت در منطقه بوده و به تعبیری شکست این رژیم محسوب می‌شود.

کارشناس سیاسی و روابط بین الملل انگاره انفعال ایران پس از ترور شهید هنیه ذهنیتی صد درصد باطل تلقی کرد و گفت: . ایران بر اساس اصل دستور رهبر ی که فرموده‌اند: اسرائیل باید بدست خود ملت فلسطین سقوط کند در این خصوص عمل می کند . یعنی ایران معتقد است هر چه در توان دارد باید نسبت به تقویت حماس وحزب الله اقدام کند و این انتقام بهتر است به دست آنان صورت گیر اما با کمک و پشتیبانی ایران. انتقام خون هنیه با همان روشی که او ترور شد انجام می شود.

 وی عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی را پوچ بودن شعار نه غزه نه لبنان و انگاره‌های جریانات مخالف نظام و غرب‌گرا تعبیر کرد و افزود: دادن پاسخ منطقی به جریان‌های غرب‌گرا خودش نوعی انفعال است؛ بلکه لازم است با شدیدترین حالت این جریان‌ها را جنایات اسرائیل بدانیم و آن را تبلیغ کنیم آن به روش هجومی نه دفاعی تا این جریان‌ها مشغول پاسخگویی به اتهامات وارده از طرف ما باشند و از هجوم به جبهه مقاومت جا بمانند.

 غنی‌زاده تأکید و تکرار در جهت نقش انکارناپذیر آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی توسط همگان را امری مهم در پیشبرد جنگ روانی علیه آمریکا، افزود: شریک قلمدادکردن آمریکا در جنایات اسرائیل خواسته آمریکا و اعراب متساهل است ما باید آمریکا را بازیکن نقش اول و اسرائیل را مهره و مجری دستورات او تبلیغ کنیم.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • آمریکا، بازیگر نقش اول اقدامات‌تروریسی در لبنان

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت به‌اضافه نه