سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 429
  • بازدید: 37
  • 1403/07/04 - 18:05:13

همزمان با ایام هفته دفاع مقدس؛

عصر شعر‌ مقاومت در خلخال برگزار شد

عصر شعر‌ مقاومت در خلخال برگزار شد

ویژه برنامه عصر شعر مقاومت با حضور شاعران نامدار خلخال و فعال در عرصه شعر دفاع مقدس در محل سال ارشاد شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، عصر امروز، ویژه برنامه عصر شعر مقاومت با حضور  ریاست اداره فرهنگ و ارشاد، مسئول بسیج هنرمندان و جمعی از شاعران نامدار خلخال و فعال در عرصه شعر دفاع مقدس، در محل سال ارشاد شهرستان خلخال برگزار شد.

در جریان این مراسم رویا کاظمی ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، این هفته را ایامی افتخارآمیز در تاریخ انقلاب اسلامی قلمداد کرد و گفت: هفته دفاع مقدس هفته رشادت‌ها و جانفشانی های مردم شریف ایران در ۸ سال جنگ دفاع مقدس بوده و به نمایش گذاشتن این فداکاری ها در قالب هنر و شعر بی شک قابل گنجایش نیست.

وی بر تداوم ترویج ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: نباید دوره ای و مقطعی به این کار بپردازیم بلکه هنرمندان باید به صورت مستمر برای بزرگداشت ارزش های حوزه دفاع مقدس کار کنند.

در جریان این مراسم ۱۰ نفر از شاعران نامدار شهرستان خلخال: آقای سید صدرالدین حافظی، سید فریدون اصغری، جناب آقای بهرام‌پور، سرکار خانم همایونی، سرکار خانم پرناز قربانی، آقای مهدی رضایی، آقای محمد منافی، فاطمه مولایی، استاد مولاپور و استاد الیاس شیرزاده در وصف شهیدان و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به شعر خوانی پرداختند.

در پایان این مراسم به رسم یادبود از هر ۱۰ نفر این شاعران تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • عصر شعر‌ مقاومت در خلخال برگزار شد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت به‌اضافه هفت