سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 427
  • بازدید: 82
  • 1403/07/04 - 07:27:17

رزمنده دفاع مقدس اهل خلخال:

اخلاص‌وتقوا رمز پیروزی ایران در دفاع مقدس

اخلاص‌وتقوا رمز پیروزی ایران در دفاع مقدس

رزمنده دفاع مقدس اهل خلخال گفت: این اخلاص جوانان و نوجوانان بود که با دعا و توسل به ائمه اطهار و توکل عمیق به درگاه خدا پیروز جنگ ۸ سال شدند.

مراسم جهانگیر ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به جریان جنگ ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در جنگ ایران و عراق، این کشورهای بلوک غرب و شرق و کشورهای شیخ نشین حاشیه خلیج فارس بودند که با تامین مالی و تجهیزاتی فراوان و هزینه های هنگفت این جنگ سرد و سهمگین را علیه ایران آغاز کردند.

وی به نبود نیروهای کافی نظامی جهت دفاع از مرز بوم کشور را از دیگر موارد مشکل ساز در همان سال های آغازین جنگ اشاره کرد و گفت: در زمان جنگ به دلیل عدم سازماندهی نیروهای ارتش و شیطنت هایی که بنی صدر در اعزام نیروهای سپاه به عنوان فرمانده کل قوا داشت، سبب شد در روزهای اول جنگ بخش زیادی از خاک ایران به اشغال دشمن درآید.

رزمنده ۸ سال دفاع مقدس اهل شهر خلخال به پیام حیاتی امام در خصوص تشکیل نیروهای مردمی جهت شرکت در جنگ پرداخت و خاطر نشان کرد: این درایت و بینش عمیق حضرت امام راحل(ع) بود که نیروهای مردمی با تمام قوا بسیج شده و در اولین عملیات که عملیات ثامن ائمه بود دستاوردهای بزرگی برای ایران در جنگ با عراق به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت ایران در زمان جنگ کم بوده و تعدادی از نیروهای در پشتیبانی و تعدادی اندکی نیز در جبهه های جنگ بودند افزود: مردم با پیام مسیحایی حضرت امام راحل و ولایت مداری محض از تمام دلبستگی های خود گذشته و با حضور در جبهه های جنگ صحنه جنگ را به طور باورنکردنی به نفع ایران تغییر دادند.

ابراهیم زاده اخلاص و تقوای نوجوان و جوانان آن زمان را رمز پیروی ایران در جنگ ۸ ساله دانست و افزود: این اخلاص جوانان و نوجوانان بود که با دعا و توسل به ائمه اطهار و توکل عمیق به درگاه خدا و باور به آیه یدالله فوق ایدیهم با تمام وجود در صحنه جنگ پا پس نکشیده و پیروز جنگ ۸ سال شدند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • اخلاص‌وتقوا رمز پیروزی ایران در دفاع مقدس

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده به‌اضافه سه