سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 425
  • بازدید: 37
  • 1403/07/03 - 17:04:25

با هدف توزیع در بین دانش آموزان نیازمند انجام شد؛

اهدای بیش‌از ۲۰۰ بسته کمک‌تحصیلی به دانش‌آموزان‌خلخالی

اهدای بیش‌از ۲۰۰ بسته کمک‌تحصیلی به دانش‌آموزان‌خلخالی

همزمان با سومین روز از آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از ۲۰۰ بسته کمک تحصیلی شامل لوازم تحریر، کیف و نوشته افزار در بین دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت مالی خلخال توزیع شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، همزمان با سومین روز از آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس، بیش از ۲۰۰ بسته کمک تحصیلی شامل لوازم تحریر، کیف و نوشته افزار در بین دانش آموزان  نیازمند و کم بضاعت مالی خلخال توزیع شد. 

در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه خلخال، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل سالن ولایت بسیج سپاه خلخال برگزار شد؛ سرهنگ جواد نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در جمع خبرنگاران  گفت: بسته‌های لوازم تحریر و کیف تهیه و توزیع شده در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان از سوی گروه‌های جهادی، خانه احسان و همچنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  تهیه و امروز در بین دانش آموزان نیازمند و نیازمند مالی خلخال توزیع شد. 

وی با تقدیر از تلاش همه دست‌اندرکارانی که در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت داشتند افزود:  توزیع ۲۰۰ پک تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند خلخال مرحله اول از طرح سراسری تامین لوازم تحریر مورد نیاز دانش آموزان در طول سال تحصیلی است که امروز اجرا شد و مراحل بعدی نیز به مورد اجرا گذاشته خواهد شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال از اجرای مرحله دوم این طرح توسط ستاد اجرایی فرمان امام و همچنین اجرای طرح سوم با همکاری آموزش‌وپرورش شهرستان خلخال در ادامه سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: در مرحله اول این طرح ۲۰۰ بسته تحصیلی با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • اهدای بیش‌از ۲۰۰ بسته کمک‌تحصیلی به دانش‌آموزان‌خلخالی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه به‌اضافه دو