سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 421
  • بازدید: 21
  • 1403/07/02 - 10:09:29

امام جمعه خلخال:

راویان دفاع‌مقدس باید در مدارس حضور پیدا‌کنند

راویان دفاع‌مقدس باید در مدارس حضور پیدا‌کنند

امام جمعه خلخال گفت: باید از روایتگران اعم از جانبازان بازنشستگان و فعالان این حوزه برای روایت گری رشادت های هشت سال دفاع مقدس و برنامه ها و عملیات هایی که در این حوزه صورت گرفته است حتما استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا قدسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، با تقدیر و تشکر از زحمات سبزپوشان ناحیه مقاومت سپاه خلخال در اجرای برنامه فرهنگی و برگزاری نشست های جهاد تبیین در طول سال گذشته بسیار مثبت دانست و گفت: اقدامات بسیار مثبت در جهت افزایش جهاد تبیین و ایجاد تحولات فرهنگی جامعه باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد. 

وی فعالیت گروه‌ها و تعدادی از افراد در سطح جامعه برای از بین بردن دستاوردها و اقدامات شایان دولت قبل را بسیار ناجوانمردانه تلقی کرد و تصریح کرد: باید با جهاد تبیین و شناساندن مردم با برنامه های شاخص و اقدامات خوبی که در دولت قبل صورت گرفته است ذهن مردم را به سمت اتفاقات مثبت سوق داد.

وی با تاکید بر حضور روایتگران در مدارس برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با ارزش های دفاع مقدس یکی از مهمترین و شاخصه ترین اقدامات در طول هفته دفاع مقدس و دیگر ایام سال دانست و گفت: باید از روایتگران اعم از جانبازان بازنشستگان و فعالان این حوزه برای روایت گری رشادت های هشت سال دفاع مقدس و برنامه ها و عملیات هایی که در این حوزه صورت گرفته است حتما استفاده شود.

حجت الاسلام سید رضا قدسی عزت، عظمت، اقتدار، شوکت و تمامیت ارضی امروزی کشورمان را مدیون جان فشانی‌های شهدا ورزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس اعلام و افزود: امروزه بر خود می‌بالیم که ایران قدرتمند بالاتر از تمامی کشورهای مدعی قدرت ایستاده و حرف اول را در منطقه و جهان می‌زند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • راویان دفاع‌مقدس باید در مدارس حضور پیدا‌کنند

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وپنج منهای پنج