سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 419
  • بازدید: 46
  • 1403/07/01 - 21:01:00

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

دیدار امام جمعه خلخال با سبزپوشان سپاه

دیدار امام جمعه خلخال با سبزپوشان سپاه

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس حجت السلام و المسلمین سید رضا قدسی با سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس حجت السلام و المسلمین سید رضا قدسی با سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال دیدار کرد.

درجریان این دیدار سرهنگ جواد نوروزی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خلخال به عظمت و بزرگی هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: جنگ ۸ سال دفاع مقدس جنگ میان سربازان سپاه اسلام در مقابل تمام استکبار به رهبری امام راحل(ره) بود که این جنگ بی شک با رشادت ها و فداکاری های شهدا به یکی از ارزشمندترین و نهادینه ترین فرهنگ در جمهوری اسلامی ایران و تمام جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: احیای فرهنگ هفته دفاع مقدس یکی از مهمترین ابزار برای آشنایی نسل جوان با ارزش های دفاع مقدس بوده و این اصل باید در تمامی زمان ها مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه خلخال هدف از اجرای برنامه های دفاع مقدس آشنایی نسل جوان با ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلب کرد و افزود: امروزه با توجه به فعالیتهای زیاد دشمن در عرصه رسانه و بمباران خبری و رسانه ای نوجوانان و جوانان اجرای این برنامه ها جهت آشنایی سازی این نسل با ارزش های دفاع مقدس و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۲۰ برنامه شاخص برای گرامیداشت ایام خجسته هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد افزود: یادواره‌های شهدا، دیدار وتجلیل خانواده‌های معظم شهدا، نشست‌های روشنگری، سیاسی بصیرتی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، همایش‌های عفاف و حجاب و همچنین برگزاری برنامه ترویج فرزندآوری، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم مناطق محروم را از برنامه‌های پیش‌بینی شده جهت برگزاری در ایام هفته دفاع مقدس است.

راویان دفاع مقدس باید در مدارس حضور پیدا کنند

همچنین در جریان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید رضا قدسی امام جمعه خلخال با تقدیر و تشکر از زحمات سبزپوشان ناحیه مقاومت سپاه خلخال در اجرای برنامه فرهنگی و برگزاری نشست های جهاد تبیین در طول سال گذشته بسیار مثبت دانست و گفت: اقدامات بسیار مثبت در جهت افزایش جهاد تبیین و ایجاد تحولات فرهنگی جامعه صورت گرفته که باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی فعالیت گروه‌ها و تعدادی از افراد در سطح جامعه برای از بین بردن دستاوردها و اقدامات شایان دولت قبل را بسیار ناجوانمردانه تلقی کرد و تصریح کرد: باید با جهاد تبیین و شناساندن مردم با برنامه های شاخص و اقدامات خوبی که در دولت قبل صورت گرفته است ذهن مردم را به سمت اتفاقات مثبت سوق داد.

وی با تاکید بر حضور روایتگران در مدارس برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با ارزش های دفاع مقدس یکی از مهمترین و شاخصه ترین اقدامات در طول هفته دفاع مقدس و دیگر ایام سال دانست و گفت: باید از روایتگران اعم از جانبازان بازنشستگان و فعالان این حوزه برای روایت گری رشادت های هشت سال دفاع مقدس و برنامه ها و عملیات هایی که در این حوزه صورت گرفته است حتما استفاده شود.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • دیدار امام جمعه خلخال با سبزپوشان سپاه

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای شش