سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 416
  • بازدید: 25
  • 1403/07/01 - 10:36:07

یادداشت؛

دفاع مقدس، نمادی از فرزانگی ملت‌ ایران

دفاع مقدس، نمادی از فرزانگی ملت‌ ایران

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، دکتر داود تارویردی زاده عضو هیات علمی و رئیس دانشگاه پیام نور این مرکز در یادداشتی به عظمت و بزرگی هفته دفاع مقدس در فرهنگ و تاریخ دیرینه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و نوشت: بسمه تعالی، هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ‏ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم ‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی، مردم شهید پرور شهرستان خلخال، به ویژه رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز، خانواده‌های معززشان و تمام کسانی که در راه آبادانی و سرافرازی و توسعه ایران گام برمی‌دارند را مسئلت دارم.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • دفاع مقدس، نمادی از فرزانگی ملت‌ ایران

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وپنج به‌اضافه هفت