سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 409
  • بازدید: 7
  • 1403/06/30 - 14:51:38

امام جمعه خلخال:

دفاع مقدس با ارزش‌ترین داشته نظام است

دفاع مقدس با ارزش‌ترین داشته نظام است

امام جمعه خلخال با تبریک و گرامیداشت آغاز ایام خجسته هفته غرورفرین دفاع مقدس‌گفت: این ایام از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال افزود: ۸ سال مقاومت غرورآفرین در مقابل رژیم تا دندان مسلح عراق و در حالی که بیشترین تعداد کشورهای غربی از آن حمایت می‌کردند از افتخارات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این ایام باید در همه زمان و همه وقت و با برگزاری برنامه‌های باشکوه گرامی داشته شود.

وی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت،,: ای کاش استفاده از ایام هفته تنها به شعار در بین کشورهای اسلامی ختم نشود. 

خطیب جمعه خلخال ابراز امیدواری کرد که به با بیداری سران کشورهای عربی مسلمان منطقه زمینه برای از بین بردن غده سرطانی رژیم اشغالگر اسرائیل در آینده بسیار زود فراهم شود.

وی دقت در سخن گفتن را از جمله مصادیق بارز رعایت تقوای الهی اعلام کرد و گفت: انتظار از بزرگان جامعه به خصوص مسئولین دقت بیشتر در اظهار نظرها و سخن گفتن آنها است. 

حجت الاسلام قدسی گفت: با توجه به زیر ذره‌بین بودن مسئولین امکان دارد هرگونه اظهار نظر آنها تبدیل به یک جریان در جامعه شود.

وی با اشاره به کنفرانس خبری اخیر رئیس جمهور افزود: انتظار از رئیس جمهور دقت بیشتر در مصاحبه با خبرنگاران داخلی و خارجی ،به خصوص در امر اظهار نظر در رابطه با آمریکا و دشمن دیرینه اصلی ما و اسلام و مسلمین است.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • دفاع مقدس با ارزش‌ترین داشته نظام است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده منهای هشت