سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 404
  • بازدید: 9
  • 1403/06/29 - 21:49:05

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خلخال:

69 مورد طلاق از ابتدای امسال در خلخال

69 مورد طلاق از ابتدای امسال در خلخال

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خلخال از ثبت ۶۹ مورد طلاق از پنج ماهه اول امسال خبرداد.

سید جلیل داوودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های اداره ثبت‌احوال شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: ثبت‌احوال از گذشته تا امروز اهداف و مأموریت‌های زیادی در جامعه ایفا نموده از جمله: ثبت تولد و صدور شناسنامه برای نوزادان، ثبت مرگ و صدور گواهی، تعویض شناسنامه، ثبت ازدواج و طلاق، صدور گواهی ولادت برای نوزادان، تنظیم دفاتر ثبت کل وقایع و نام و نام خانوادگی، تهیه آمارهای ثبتی اختصاص کاملی به همشهریان و ایجاد پایگاه‌های اطلاعاتی برای همه از جمله این اقدامات است.

وی در ادامه به تعداد آمار ازدواج و طلاق ۵ماهه اول سال پرداخت و گفت: در پنج ماه اول سال جاری 210 مورد ازدواج در و تعداد 69 مورد طلاق در دفاتر ثبت ازدواج و طلاق در سطح شهرستان خلخال ثبت شده است.

رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان خلخال از فعالیت 3 دفتر پیشخوان دولت در شهرستان خلخال خبرداد و گفت: انجام امور بیمه‌ای، امور سجلی و ثبت احوال و گواهینامه و تخلفات رانندگی و گذرنامه، شارژ کارت‌های مختلف اعتباری و کارت‌های دانشجویی، فروش بلیت اتوبوس‌های بین شهری، پرداخت الکترونیکی قبوض، امور مربوط به اسقاط خودرو، خدمات گمرکی، پست‌بانک، خدمات مخابراتی و… از جمله خدمات قابل عرضه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت است.

وی به برابری تقریبی آمار وفات و ولادت در سطح شهرستان خلخال در شش ماه اول سال 1403 اشاره کرد و افزود: در پنح ماهه اول سال تعداد 540 عدد وفات و ولادت در شهرستان خلخال ثبت شده است که از این تعداد 273 مورد وفات و 267 مورد ولادت ثبت شده است.

داوودی خاطرنشان کرد: شهرستان خلخال ۸۶ هزار و ۷۳۶ نفر جمعیت دارد که ۹۸درصد واجدین شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس ثبت احوال شهرستان خلخال بیان کرد: هموطنان برای اطلاع از وضعیت کارت ملی هوشمند می‌توانند با کد دستور#۶۰۹۰*۴* و یا با مراجعه به سامانه سهیم باخبر شوند.

داودی گفت: تعویض شناسنامه مکانیزه در کمترین زمان ممکن و شناسنامه نوزاد در ۱۰ دقیقه صادر و تحویل همشهریان گرامی می‌شود.

وی افزود: عمده خدمات ثبت احوال در بستر الکترونیکی انجام می‌شود که این امر رضایت هموطنان را به همراه داشته و مانع از تراکم حضور مردم در ادارات ثبت احوال شده است.
انتهای خبر/ج

اشتراک‌گذاری

  • 69 مورد طلاق از ابتدای امسال در خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده به‌اضافه یک