سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 402
  • بازدید: 8
  • 1403/06/29 - 06:15:14

امام جمعه خلخال:

ارتقای علمی قشر نوجوان‌و‌جوان جامعه فراهم شود

ارتقای علمی قشر نوجوان‌و‌جوان جامعه فراهم شود

امام جمعه خلخال گفت: اگر خواهان پیشرفت کشورمان هستیم باید زمینه ارتقای علمی قشر نوجوان و جوان جامعه را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، امام جمعه خلخال  در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نوجوانه های صالحین بسیج به عنوان طرحی موفق در ارتقای سطح علمی و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت قشر کم سن و سال جامعه یاد کرد و گفت: اگر خواهان پیشرفت کشورمان هستیم باید زمینه ارتقای علمی قشر نوجوان و جوان جامعه را فراهم کنیم.

وی در سخنانی با تبریک هفته وحدت خاطر نشان کرد: اجرای چنین طرح‌هایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت افراد کم سن و سال جامعه مفید بوده و باید به تور مستمر ادامه پیدا کند.

امام جمعه خلخال با بیان اینکه علم همواره موجب عزت مسلمین بوده است و علم آموزی نوجوانان موجب افزایش سطح مهارت آنها می‌شود گفت: در حالی که در همه کشورهای جهان برای ارتقای سطح علمی نوجوانان و جوانان تلاش می‌شود در کشور ما استفاده نامتعارف از گوشی تلفن همراه توسط این قشر آینده ساز جامعه بخش مهمی از اوقات افراد کم سن و سال را به خود اختصاص داده است و برخی از نوجوانان و جوانان ما را ازارتقای علمی غافل کرده است.

در این‌مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای شعر، سرود دانش آموزی اجرا و از دست‌اندرکاران همکار در اجرای این طرح با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • ارتقای علمی قشر نوجوان‌و‌جوان جامعه فراهم شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه یک