سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 40
  • بازدید: 78
  • 1403/03/05 - 10:19:00

همزمان با ایام سوگواری شهید جمهور و تیم همراه ایشان صورت گرفت؛

ویژه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در امامزاده سید دانیال خلخال

ویژه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در امامزاده سید دانیال خلخال

مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت عصر امروز جمعه در صحن مطهر بقعه امامزاده سید دانیال (ع) خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مسئولین اجرایی، نظامی، انتظامی و اهالی مومن، ولایی و همیشه در صحنه خلخال برگزار شد؛ مردم شهرستان خلخال با اجرای آیین سوگواری شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و تیم همراه ایشان بار دیگر نام و یاد این شهدا را زنده نگه داشتند.

در جریان این مراسم حجت الاسلام بیگی امام جمعه کوثر در سخنانی با پرداختن به جایگاه رفیع شهادت در اسلام افزود: شهید رئیسی از آن جمله شهدایی بود که جایگاه و منزلت شهادت را درک کرده بود و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: ساده زیستی، زهد، حرکت درمسیر رهبری ،حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای والای شهدا واخلاص در عمل را ازشاخصه‌های بارزو منحصر به فرد شهید رئیسی اعلام کرد.

امام جمعه کوثر در پایان افزود:رئیس جمهور شهید کشورمان با پرهیز از آغاز پروژه‌های عمرانی جدید برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه کاره کشور همواره تلاش کرد و در این راه بسیار موفق شد. 

سید غنی نظری نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقیدکشورمان گفت: حضور میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع شهدای خدمت،عظمت نظام اسلامی ودلبستگی مردم به ولایت و رهبری را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، اجرا اشعار مذهبی توسط شاعران مذهبی، مداحی در وصف شهدا و همچنین برپایی آیین عزاداری شهدای خدمت در سانحه هوایی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • ویژه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در امامزاده سید دانیال خلخال

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک منهای سه