سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 399
  • بازدید: 19
  • 1403/06/27 - 20:00:18

همزمان با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی؛

جشن شکوفه‌ها در خلخال برگزار شد

جشن شکوفه‌ها در خلخال برگزار شد

جشن شکوفه‌ها و مراسم آغاز سال تحصیلی دانش آموزان ابتدایی در مدرسه دخترانه شاهد شهید بهزاد فرامون خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز در ویژه برنامه برگزاری جشن شکوفه‌ها و مراسم آغاز سال تحصیلی دانش آموزان ابتدایی در مدرسه دخترانه شاهد شهید بهزاد فرامون خلخال برگزار شد.

در جریان این مراسم مستقیم حسینی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خلخال در جمع خبرنگاران به آمار دانش آموزان سال اولی در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: آمار دانش آموزان سال اول ابتدایی سال گذشته این منطقه ۸۲۱ نفر بود این آمار در آغاز سال تحصیلی جدید با ۹۰ نفر کاهش به ۷۴۷ نفر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه با تلاش‌هایی صورت گرفته هیچ گونه مشکلی در امر تامین فضای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان مدارس ابتدایی منطقه آموزش و پرورش خلخال وجود ندارد ، اظهار کرد :دانش آموزان ابتدایی این منطقه در سطح ۶۸ مدرسه ابتدایی دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل می‌شوند و همه مدارس دانش‌آموزان ابتدایی در سال تحصیلی جاری به صورت یک نوبته و تنها در نوبت صبح اداره خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش خلخال از حل مشکل کمبود نیروی انسانی و معلم در مقطع ابتدایی خلخال خبر داد و گفت برای حل مشکل کمبود معلم در مدارس ابتدایی خلخال و تا جذب نیروی انسانی جدید برای مقطع ابتدایی از نیروهای بازنشسته آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

در این مراسم که در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور دانش آموزان و اولیای آنان برگزار شد برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا و زنگ آغاز سال تحصیلی جشن شکوفه‌ها به صدا درآمد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • جشن شکوفه‌ها در خلخال برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی به‌اضافه پنج