سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 397
  • بازدید: 29
  • 1403/06/27 - 07:56:01

در اختتامیه طرح نوجوانه صورت گرفت؛

حضور ۲هزار‌نفر بسیجی در طرح نوجوانه‌‌های‌صالحین خلخال

حضور ۲هزار‌نفر بسیجی در طرح نوجوانه‌‌های‌صالحین خلخال

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: بیش از ۲۰۰۰ نفر در طرح نوجوانه های صالحین بسیج این شهرستان شرکت و از انواع برنامه‌های این طرح بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،  سرهنگ علی شوکتی در مراسم اختتامیه طرح نوجوانه های صالحین خلخال گفت : ۳۸ پایگاه وظیفه اجرای این طرح را در قالب ۳۵۰ برنامه عهده‌دار بوده و بیش از ۲۰۰۰ نفر در سطح پایگاه‌های اجرای این طرح فعالیت کردند.

وی اظهار کرد : اجرای برنامه‌های مختلف در بخش‌های معارف اسلامی، احکام، برنامه‌های فرهنگی ، بحث مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از جمله برنامه‌های اجرا شده در راستای این طرح بود ،که با همکاری چند دستگاه اجرایی و با استفاده از ظرفیتهای متعدد شهرستان اجرا شد.

سرهنگ شوکتی افزود :اجرای برنامه‌های عقیدتی، سیاسی، آموزش سلاح ،دفاع شخصی از طریق فرماندهان پایگاه‌ها ، برگزاری اردوهای سیاحتی ، زیارتی،اجرای مسابقات با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان و استفاده از ظرفیت تعطیلات تابستان از سایر بخش‌های برنامه‌های این طرح است که به نحو مطلوبی در طول ایام سه ماه تعطیلات تابستان امسال اجرا شد.

وی با اشاره به پوشش و انعکاس برنامه‌های طرح نوجوانه های صالحین بسیج از خبرنگارانی که در طول سه ماه تابستان در اجرای این طرح با بسیج خلخال همکاری کردند تقدیر کرد.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای سرود جمعی و مولودی خوانی اجرا و با شیرینی و شربت از مهمانان پذیرایی شد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • حضور ۲هزار‌نفر بسیجی در طرح نوجوانه‌‌های‌صالحین خلخال

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده منهای ده