سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 393
  • بازدید: 17
  • 1403/06/25 - 16:34:33

همزمان با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس؛

جلسه شورای اداری شهرستان خلخال برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان خلخال برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در فرمانداری خلخال برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برنامه های فرهنگی این هفته با حضور امام جمعه خلخال ، فرماندار خلخال ، دادستان عمومی وا نقلاب و فرمانده سپاه وجانشین نیروی انتظامی و روسای ادارات عضو شورای اداری در فرمانداری خلخال برگزار شد.

در جریان این جلسه سرهنگ جواد نوروزی فرمانده سپاه خلخال در جمع خبرنگاران از برگزاری بیش از 120 برنامه فرهنگی در طول هفته دفاع مقدس خبر داد وگفت: افتتاح طرح های عمرانی ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، غبار روبی مزار شهدا و ده ها عنوان یادواره شهدا از مهمترین این برنامه ها در هفته دفاع مقدس است.

همچنین سید جواد یحیی زاده فرماندار خلخال در جلسه شورای اداری ضمن تبریک هفته بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس با اشاره به این که دفاع مقدس روشن ترین مسیر انقلابی گری و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: کم کاری مدیران و تخلفات آنان و هیچ بهانه ای در خصوص قصور در انجام خدمت رسانی به مردم از هیچ مدیریت پذیرفته نیست.

مظفر رضایی دادستان عمومی و انقلاب خلخال در این جلسه نیز با اشاره به تخلفات گزارش شده از ادارات گفت: استفاده از خودروهای ادارات برای استفاده شخصی ممنوع بوده وهر گونه سو استفاده خلاف قانون است.

 وی با اشاره به این که مردم در مراجعه به ادارات با مشکلاتی از جمله اخلاق بد مدیران ، برخورد ناشایست آنان روبرو هستند گفت: با احترام با مردم باید برخورد شود و با راهنمایی درست از مشکلات مردم بکاهید و نه اینکه با الفاظ نادرست او را از اداره برانید.

 دادستان عمومی و انقلاب خلخال افزود: در خصوص پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها به همسران مدیران نیز پیگیری لازم در دست بررسی است و هر مدیری این تخلف را انجام داده باشد قطعا برخورد لازم قانونی انجام و باید این تسهیلات در مسیری که تعریف شده است به افرادی که واجد الشرایط هستند پرداخت گردد نه به همسر مدیران ادارات.

همچنین حجت الاسلام سید رضا قدسی در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که با محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس ، آغاز هفته بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته وحدت در فرمانداری خلخال برگزار شد گفت: نحوه برخورد مسوولین و کارکنان در ادارات نیازمند بازنگری است و احترام مردم در ادارات باید حفظ شود.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • جلسه شورای اداری شهرستان خلخال برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش منهای ده