سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 391
  • بازدید: 15
  • 1403/06/23 - 18:51:39

امام جمعه خلخال:

زمینه ظهور امام‌زمان(عج) باید فراهم شود

زمینه ظهور امام‌زمان(عج) باید فراهم شود

امام جمعه خلخال گفت: برای ظهور حضرت مهدی امام زمان (عج) زمینه حضور آن حضرت بایددرجامعه امروزی و با تلاش شیعیان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،

حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تبریک سالروز ولایت حضرت مهدی موعود امام زمان(عج) و با اشاره به وضعیت امروزی خانواده‌ها، ادارات، بازار ،مساجد و همچنین اعمال عامه مردم جامعه امروزی گفت: همه ما با همه توان باید برای زمینه سازی حضور آن حضرت و مناسب سازی جامعه برای ظهور تلاش کنیم.

وی گفت: جاری شدن فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وظیفه هر یک از افراد جامعه بوده و برای رسیدن به این هدف نیازی به استفاده از راهکارهای خشن از جمله توهین و دعوا با افراد نیست، و می‌توان با اخلاق مناسب به راحتی احکام الهی را در جامعه پیاده و جاری کرد.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) از قول اهل سنت و آغاز هفته وحدت از روز دوشنبه هفته اتی اظهار داشت: با وجود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون مسلمان در جهان، متاسفانه وحدتی که باید بین مسلمین برای مقابله با کفر جهانی وجود داشته باشد موجود نیست.

وی افزود: با این همه جمعیت مسلمان در جهان ما حق وتو در سازمان ملل نداریم و در حالی که یک چهارم از جمعیت جهان را مسلمانان تشکیل می‌دهند عدم وحدت مناسب در بین آنها موجب شده تا اسرائیل غاصب همچنان به جنایات خود در فلسطین اشغالی و غزه ادامه دهد.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • زمینه ظهور امام‌زمان(عج) باید فراهم شود

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش به‌اضافه سه