سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 387
  • بازدید: 22
  • 1403/06/21 - 11:17:01

همزمان با نزدیک‌شدن به ایام آغاز سال تحصیلی برگزار شد؛

جلسه شورای‌اداری آموزش و پرورش بخش‌ شاهرود

جلسه شورای‌اداری آموزش و پرورش بخش‌ شاهرود

صبح امروز چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شاهرود در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، صبح امروز چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شاهرود در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برگزار شد.

در جریان این جلسه حجت السلام و المسلمین علی امیداور امام جمعه بخش شاهرود در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت مدون و مستمر گفت: جایگاه آموزش و پرورش در شکل گیری شخصیت دانش آموزان بسیار مهم بوده و تمامی عوامل دست اندرکار باید نسبت به احیای مسائل تربیتی و پرورشی در این دستگاه انسان ساز و انسان پرور کوشا و جدی باشند.

همچنین مسیب پارساپور بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه شاهرود ضمن تبریک افتخار آفرینی دانش آموزان در پذیرش دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشگاه های و موسسات عالی سراسری کشور و تاکید کرد: تجلیل و قدردانی  از این دانش آموزان افتخار آفرین باید در برنامه های رسمی بخش شاهرود انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: افزایش کیفیت فعالیت های آموزشی و توجه به توانمندسازی معلمان از مهمترین عوامل تاثیرگذار در ارتقای سطح علمی دانش آموزان خواهد شد که این امر می تواند منجر به پیشرفت همه جانبه در سطح بخش خواهد شد. 

قهرمان بابازاده دبیر شورا و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شاهرود در ادامه با بیان اقدامات منطقه در پروژه ملی و ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده برای بازگشایی مدارس و آغاز سالتحصیلی اظهار کرد: رنگ آمیزی مدارس ، تعمیر و بهسازی سرویس های بهداشتی ، تجهیز فضای آموزشی و پرورشی به امکانات مورد نیاز، سازماندهی نیروی انسانی و توزیع کتب درسی دانش آموزان از برنامه های اصلی و مهم در پروژه مهر منطقه شاهرود بود .

برگزاری دوره های آموزشی معلمان قبل از شروع سالتحصیلی، مراجعه دانش آموزان هدف به طرح غربالگری دانش آموزان به مراکز جامع سلامت، برگزاری نماز جماعت در آغاز سالتحصیلی در تمامی مدارس، تجلیل از خیرین و دانش آموزان برتر منطقه از مهمترین مصوبات چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شاهرود بود.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • جلسه شورای‌اداری آموزش و پرورش بخش‌ شاهرود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه ده