سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 38
  • بازدید: 101
  • 1403/03/04 - 19:36:13

همزمان با شهادت رئیس جمهور و تیم همراه؛

مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور در روستای طولاش برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور در روستای طولاش برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهادت شهید جمهورسید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت درسانحه هوایی بالگردعصر امروز درروستای طولش خلخال برگزارشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، در این مراسم که به همت بخشداری مرکزی ، شورای اسلامی ، دهیاری و پایگاه مقاومت بسیج روستای بزرگ طولش و با حضور،مسئولین اجرایی ،نظامی، انتظامی، و اهالی مومن، ولایی و همیشه در صحنه این روستا از توابع بخش مرکزی خلخال درمسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام احمد شاد از روحانیون خلخال درسخنانی با گرامی داشت‌ یاد و خاطره رئیس جمهور فقید کشورمان آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین شهدای خدمت،حرکت در مسیر راه شهدا و ولایت،مقابله بی امان با فساد و خدمت صادقانه به مردم را از جمله شاخصه‌های مهم این شهید بزرگواردرراستای خدمت بی منت به جامعه ایران اسلامی اعلام کرد.   

وی خدمت شبانه روزی ،اخلاص در عمل ،تلاش برای حفظ ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی تلاش برای رفاه و آسایش ملت ایران اسلامی را ازجمله خدمات ارزشمند ارائه شده از سوی رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به مردم کشورمان و جامعه اعلام کرد.

 در جریان این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید ،مداحی، قرائت اشعارمذهبی اجرا و شرکت کنندگان با برپایی آیین عزاداری و سینه زنی یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت در سانحه هوایی سقوط بالگرد را گرامی داشتند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور در روستای طولاش برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده منهای یک