سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 376
  • بازدید: 17
  • 1403/06/16 - 13:50:36

امام جمعه خلخال:

مسئولین خلخال به فکر مردم باشید

مسئولین خلخال به فکر مردم باشید

امام جمعه خلخال گفت: شهرستان خلخال فاقد زیرساختهای لازم برای توسعه گردشگری و جلب رضایت گردشگران بوده و باید مسئولین به فکر مردم باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»،  حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نمازجمعه با اشاره به ورود صدها هزار دستگاه خودرو درطول هفته جاری به این شهرستان افزود: درحالی که احتمال ورود این حجم از میهمان، مسافر و گردشگر به خلخال و در این فصل از سال و با توجه به تعطیلات هفته بسیاربالا بود ،ولی مسئولین قبل از ورود مسافرین برنامه‌ریزی مناسبی را برای مدیریت این حجم از گردشگر را انجام ندادند.

وی تشکیل صف‌های طولانی در مقابل سرویس‌های بهداشتی، ‌صفهای طولانی مقابل نانوایی‌ها،کمبود آرد ‌و نان در سطح روستا و شهرها،مشکل ضعف نظارت بر نانوایی‌ها،عدم تناسب تعداد سرویس‌های بهداشتی و همچنین نمازخانه‌های موجود با میزان ورودی گردشگران در شهر،را از جمله نارسایی‌های بخش گردشگری خلخال درهفته جاری اعلام کرد. 

خطیب جمعه خلخال قدسی اظهار کرد: تا زمانی که زیرساختهای توسعه گردشگری را درخلخال فراهم نکرده‌ایم نمی‌توانیم مدعی تبدیل شدن به یکی از قطب‌های گردشگری کشور باشیم.

وی به کندی روند پروژه بلوار شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این پروژه چند صد متری چند قربانی جدید باید بگیرد و یا چند سال زمان برای این پروژه کوتاه و کوچک نیاز است و چندین خانواده باید از این پروژه سود ببرند تا مسئولین راضی به تکمیل آن شوند.

انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • مسئولین خلخال به فکر مردم باشید

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده منهای نه