سلام خلخال

پایگاه خبری تحلیلی

سلام خلخال

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 374
  • بازدید: 23
  • 1403/06/15 - 08:51:44

مدرس و فعال حوزه رسانه اهل خلخال:

شبکه‌های اجتماعی تحت سلطه غرب است

شبکه‌های اجتماعی تحت سلطه غرب است

مدرس و فعال حوزه رسانه اهل خلخال گفت: شبکه‌های اجتماعی برای ادامه فعالیت خود باید متناسب با سیاست‌های استکبار جهانی فعالیت کنند و بیشتر این پلتفرم‌ها تحت مدیریت دولت‌های آمریکا و اروپا قرار دارند.

محسن محبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سلام خلخال»، به ر‌ویکردهای دوگانه غرب در آزادی بیان و آزادی اطلاعات اشاره کرد وگفت: رفتار کشورهای غربی در مقابل آزادی بیان و انتشار اطلاعات دوگانه است، شبکه‌های اجتماعی برای ادامه فعالیت خود باید متناسب با سیاست‌های استکبار جهانی فعالیت کنند و بیشتر این پلتفرم‌ها تحت مدیریت دولت‌های آمریکا و اروپا قرار دارند و آنها اجازه انتشار اخبار و اطلاعات خلاف سیاست‌های خود را نمی‌دهند.

 وی ادامه داد: متأسفانه اکثر پلترفرم های اجتماعی وابسته غرب خارجی به دلیل پیروی از سیاست‌های کشورهای غربی به دنبال برهم زدن نظم و آرامش افکار عمومی مطابق با سیاست‌های خود هستند و اگر یک پلتفرم اجازه دسترسی حتی محدود را به کشورهای غربی ندهد با برخورد آنها مواجه می‌شود‌.

 مدرس و فعال حوزه رسانه فشار دولت‌های غربی برای دستبرد به اطلاعات کاربران از دیگر فشارهای استعماری غرب بر مالکان این شبکه های اجتماعی یاد کرد و گفت: کاربران فضای مجازی برای عضویت در شبکه‌های اجتماعی باید اطلاعات خود را در اختیار آنها قرار دهند که در نتیجه می‌توان شاهد سرقت اطلاعات توسط سایر افراد متناسب با اهداف خود بود.

 وی خاطر نشان کرد: غربی‌ها با اعمال فشار بر شرکت‌های بزرگ فناوری و ایجاد قوانین و مقررات محدودکننده، به دنبال کنترل جریان اطلاعات و شکل‌دهی به افکار عمومی هستند.

 محبی سانسور شدن درج پیام های حمایتی در ایام و مناسبت های مذهبی در شبکه های اجتماعی را از دیگر موارد نفوذ، به دست گرفتن کنترل کامل افراد و سیاست های دوگانه غرب در خصوص ادای آزادی بیان عنوان کرد و گفت: البته غرب برای پنهان کردن سیمای زشت و کریه انحصارطلبی، لباس زیبای اخلاق، حقوق بشر، آزادی بیان و ... بر تن کرده و رسانه‌های خود را از طریق سانسور وقایع به کمک ظاهرسازی خود آوردند؛ اما این پنهان‌کاری و نقش منافقانه در بزنگاه‌های اجتماعی رنگ می‌بازد و چهره نازیبایشان را به رخ همگان می‌کشد.

 مدرس و فعال حوزه رسانه دستگیری مالک تلگرام را نوعی برنامه برای پیشبرد اهداف و سلطه‌گری خود تلقی کرد و افزود: دستگیری مالک تلگرام به هیچ وجه از روی کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشت اطلاعات کاربران فرانسه نیست بلکه برای پیشبرد اهداف خود بر نظام جهانی توسط ابزار رسانه است.

 انتهای خبر/ج


انتهای خبر/ ج

اشتراک‌گذاری

  • شبکه‌های اجتماعی تحت سلطه غرب است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه به‌اضافه هفت